۱MORE در نمایشگاه لس آنجلس، بهترین است!

  • تاریخ: چهارشنبه 10 آبان 1396 - 10:42
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
۱MORE در نمایشگاه لس آنجلس، بهترین است!
LAAS 2017 نمایشگاه صوتی در لس آنجلس بود که به تولید کنندگان و نمایندگی های تمام فن آوری ها اجازه می داد به طور رایگان با شرکت کنندگان در یک محل بزرگ و راحت با اتاق های مناسب برای گوش دادن با صدای بلند، جمع شوند. شرکت کنندگان فرصت شنیدن بهترین هدست ها را داشتند، […]

LAAS 2017

نمایشگاه صوتی در لس آنجلس بود که به تولید کنندگان و نمایندگی های تمام فن آوری ها اجازه می داد به طور رایگان با شرکت کنندگان در یک محل بزرگ و راحت با اتاق های مناسب برای گوش دادن با صدای بلند، جمع شوند. شرکت کنندگان فرصت شنیدن بهترین هدست ها را داشتند، محصول مورد علاقه خود را پیدا می کردند، و ابزار جدید را برای بهبود سیستم های صوتی خود کشف می کردند. با شرکت در یکی از سمینارهای صنعتی نمایشگاه مهمانان می توانستند از موسیقی زنده پس از نمایش لذت ببرند.

LAAS مرکز اپراتورهای ساحل غربی ایالات متحده برای کشف بهترین و جدیدترین فن آوری های صوتی از تولید کنندگان و فروشندگان جهانی است.

۱MORE شیائومی که در نمایشگاه معروف Los Angeles Audio Show برای اولین بار شرکت کرد، یکی از فینالیست های آن شد! یک شروع خوب! محصول نوظهور شرکت – هدست درون گوشی ۱MORE Quad Driver- جایزه Alfie – بهترین برای گوش دادن شخصی – را دریافت کرد.

شرکت در چنین نمایشگاهی باعث اعتبار است، اما برای برنده شدن این جایزه بدین معنی است که ۱More واقعا موفق شده است!

به لطف این پیروزی، رسانه های آمریکایی مانند Forbes، مجله PC و دیگران مقاله هایی با پیشنهاداتی در مورد برندگان نمایشگاه لس آنجلس منتشر کردند. و این یک تضمین کیفیت کامل است!

علاوه بر این از هدفون های ۱MORE Quad Driver In-Ear، این شرکت موارد دیگری را نیز به ارمغان آورد و به ویژه هدست های بی سیم بلوتوثی ۱MORE بیش از حد مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

چرا ۱MORE Quad Driver In-Ear در دل بازدیدکنندگان و کارشناسان جای گرفت؟ همه چیز به جزئیات مربوط می شود!

اولا، مهندس معروف صدا، Luca Bignardi، که چهار بار برنده جایزه Grammy شده است، در تنظیم صدای این دستگاه لوکس همکاری داشته است.

با توجه به توانایی و تکنولوژی های پیشرفته، کیفیت هدفون ها بسیار بالاست تا جایی که کارشناسان ژاپنی آنها را برای گوش دادن به صدا با تفکیک پذیری بالا (Hi Resolution AUDIO) تایید کرده اند.

در مرحله دوم، Quad Driver به این معنی است که بخش تولید صدای هدفون ها شامل ۴ بخش است: درایور پویای کربن برای پاسخ باس و سه درایور آرمیچر متعادل برای جزئیات فرکانس بالا و متوسط. عملکرد صدا بسیار دقیق و باور نکردنی است و شما را به قلب موسیقی هدایت می کند. این طراحی کیفیت صدای عالی را در تمامی محدوده فراهم می کند.

سوم، هدفون های ۱MORE Quad Driver In-Ear دارای یک میکروفون با کیفیت و مقاوم در برابر انواع مختلف تداخل، مانند تداخل صوتی و یا الکترومغناطیسی هستند.

چهارم، محفظه هدفون از آلیاژ آلومینیوم سبک وزن ساخته شده است. مواد کامپوزیتی هدفون در برابر اعوجاج صدا محافظت می کنند، بدنه سبک وزن اما مقاوم هدفون مانند موتور جت هواپیما به نظر می رسد. زاویه هدفون به گونه ای طراحی شده که برای راحتی بیشتر، صدا مستقیم به کانال گوش برسد.

در نهایت، کابل هدفون با سیم مسی ۹۹٫۹۹ درصد بدون اکسیژن، از سایش و چروک محافظت می شود. این کابل با روکش Kevlar مقاوم در برابر گره خوردن، پوشیده شده است.

یک تراشه داخلی به طور خودکار گوشی هوشمند، تبلت یا سیستم عامل رایانه شما را شناسایی می کند و به شما امکان برقراری تماس، کنترل حجم و تنظیم آهنگ ها را می دهد. یک میکروفون MEMS برتر، کیفیت استثنایی هنگام صحبت کردن ارائه می دهد.

به نظر می رسد مهندسان ۱More از خودشان پیشی گرفته اند!

  • تاریخ: چهارشنبه 10 آبان 1396 - 10:42
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد