اپل در حال آماده‌سازی سفارش‌های اولیه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است

اپل در حال آماده‌سازی سفارش‌های اولیه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است
اپل آماده‌سازی نخستین سفارش‌های ثبت‌شده برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و اپل واچ ۳ را آغاز کرد. یک روز پس از آنکه اپل پذیرش سفارش برای مدل‌‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و اپل واچ ۳ را آغاز کرد، اکنون و در شرایطی که کمتر از یک هفته تا آغاز عرضه‌ی رسمی در تاریخ ۲۲ […]

اپل آماده‌سازی نخستین سفارش‌های ثبت‌شده برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و اپل واچ ۳ را آغاز کرد.

یک روز پس از آنکه اپل پذیرش سفارش برای مدل‌‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و اپل واچ ۳ را آغاز کرد، اکنون و در شرایطی که کمتر از یک هفته تا آغاز عرضه‌ی رسمی در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) باقی مانده، وضعیت سفارش‌های اولیه به حالت «در حال آماده‌سازی برای تحویل به مشتری» تغییر پیدا کرده است.

درحالی‌که اپل آماده‌سازی سفارش‌های مربوط به اپل واچ ۳ را بعدازظهر روز ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) آغاز کرده، وضعیت سفارش‌های مربوط به آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از بعدازظهر روز گذشته تغییر کرده‌ است. در این بین وضعیت سفارش‌های مربوط به اپل تی‌وی 4K هنوز تغییر نکرده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول نیز به‌زودی برای تحویل به خریداران آماده شود.

کوپرتینونشین‌ها پذیرش پیش‌سفارش‌ برای محصولات یادشده را از ساعت ۱۱:۳۱ صبح ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌ وقت تهران آغاز کردند. درحالی‌که موجودی برخی از مدل‌های آنلاک و تحت شبکه‌ی T-Mobile آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نسبتا زود به اتمام رسید؛ اما دستگاه‌های دیگر هنوز هم در دسترس هستند. احتمالا کاربران در روز آغاز رسمی عرضه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، قادر به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌های اپل برای خرید یکی از این گوشی‌های هوشمند خواهند بود.

پیش‌بینی می‌شود که خرید نسخه‌ی LTE اپل واچ ۳ بسیار دشوار خواهد بود؛ چرا که هم‌اکنون موجودی برخی از مدل‌های این نسخه به اتمام رسیده و تاریخ تحویل آن‌ها به مشتری به چند هفته‌ی بعد موکول شده است؛ علاوه‌ بر این، خرید حضوری این مدل‌ها نیز ممکن نخواهد بود. با این حال، مدل‌های بدون قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE در دسترس هستند.

احتمال پروسه‌ی ارسال سفارش‌هایی که در وضعیت «آماده‌سازی برای تحویل به مشتری» قرار دارند، طی یک یا دو روز آینده به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد. سفارش‌های اولیه در تاریخ ۳۱ شهریور به دست خریداران خواهد رسید. در این بین کاربرانی که از کشورهای نیوزیلند و استرالیا اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند، جزو اولین کسانی خواهند بود که کالای خود را دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد