دل تبلت ۱۲ اینچی Latitude 7285 را با فناوری شارژ بی‌ سیم عرضه کرد

  • تاریخ: چهارشنبه 21 تیر 1396 - 17:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
دل تبلت ۱۲ اینچی Latitude 7285 را با فناوری شارژ بی‌ سیم عرضه کرد
شرکت دل امروز تبلت ۲ در ۱ موسوم به Latitude 7285 را که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، به‌طور رسمی عرضه کرد. پس از گذشت مدتی از زمان معرفی تبلت دو در یک Latitude 7285 در نمایشگاه Consumer Electronics، حالا به‌طور رسمی عرضه‌ی آن آغاز شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تبلت یادشده اولین […]

شرکت دل امروز تبلت ۲ در ۱ موسوم به Latitude 7285 را که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، به‌طور رسمی عرضه کرد.

پس از گذشت مدتی از زمان معرفی تبلت دو در یک Latitude 7285 در نمایشگاه Consumer Electronics، حالا به‌طور رسمی عرضه‌ی آن آغاز شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تبلت یادشده اولین دو در یک ۱۲ اینچی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز شرکت دل است که با پشتیبانی اختیاری از فناوری شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود.

تبلت ۲ در ۱ یادشده از صفحه کلید جداشدنی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند یکی از گزینه‌های کیبورد ساده و استاندارد یا کیبورد مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم را انتخاب کنند. اگر گزینه‌ی دوم را انتخاب کنید، به‌سادگی می‌توانید بدون اتصال هرگونه سیم برق، صفحه کلید را روی پد شارژ قرار دهید تا شارژ شود. قیمت پایه‌ی تبلت یادشده ۱۲۰۰ دلار است؛ اما با خرید کیبورد، پد شارژر یا لوازم جانبی دیگر، باید هزینه‌ی مضاعفی پرداخت کرد. باتری صفحه کلید بی‌سیم و تبلت کاملا مجزا است. در صورتی که تبلت همراه با کیبورد روی صفحه‌ی شارژر قرار بگیرد، پد شارژ ابتدا تبلت را شارژ می‌کند و پس از کامل شدن میزان شارژ آن، اقدام به شارژ صفحه کلید خواهد کرد.

به دلیل اختیاری بودن سفارش صفحه کلید سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم، هیچ راه دیگری برای شارژ کردن تبلت بدون سیم وجود ندارد؛ اما می‌توان با متصل کردن آن به آداپتور ۴۵ واتی USB نوع C، اقدام به شارژ تبلت کرد. هر دو صفحه کلید ساده و مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم، کلیدهای کاملی دارند و مجهز به نورپردازی پس‌زمینه هستند.

تبلت شرکت دل مجهز به صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و مدل سطح بالای آن از پردازنده‌ی Core i7-7Y75 کبی لیک، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR3 با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز، حافظه‌ی حالت جامد ۵۱۲ گیگابایتی مبتنی بر رابط PCIe و پروتکل NVMe بهره می‌برد. اگر خواستار قربانی کردن کارت بی‌سیم داخلی دستگاه باشید، می‌توانید حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی را هم سفارش دهید.

تبلت دو در یک Latitude 7285 دل به یک باتری ۳۴ واتِ ساعتی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، دوربین 720p جلویی، دوربین مادون قرمز (IR) سازگار با قابلیت ویندوز هلو و دو درگاه تاندربولت 3 با رابط USB نوع C تجهیز شده است. به علاوه کاربران می‌توانند برای خرید قلم اکتیو پن ساخت شرکت دل که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود، اقدام کنند. ابعاد تبلت یادشده برابر ۱۰.۸ در ۸.۲ در ۰.۲۸ اینچ و وزن تقریبی آن برابر ۶۸۰ گرم است. وزن ترکیبی آن با کیبورد استاندارد حدود ۱.۳ کیلوگرم خواهد بود. شرکت دل هنوز اطلاعاتی درباره‌ی وزن صفحه کلید بی‌سیم منتشر نکرده است.

کمپانی دل برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی i5-7Y54 کبی لیک، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. برای خرید صفحه کلید استاندارد و بدون شارژ بی‌سیم، باید هزینه‌ای برابر با ۲۵۰ دلار پرداخت کنید.

در صورتی که خواستار سفارش کیبورد مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم باشید، باید ۵۵۰ دلار برای کیبورد و پد شارژر آن پرداخت کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید جداگانه‌ی آن‌ها را داشته باشید، باید ۳۸۰ دلار بابت صفحه کلید بی‌سیم و ۲۰۰ دلار بابت پد شارژر متقبل شوید.

 

  • تاریخ: چهارشنبه 21 تیر 1396 - 17:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد