قیمت گوشی‌های پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو هواوی فاش شد

قیمت گوشی‌های پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو هواوی فاش شد
به‌تازگی، قیمت میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو هواوی فاش شده است. مدل «پرو» فبلت پرچمدار جدید هواوی، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌ دارد! پس از معرفی پرچمدران جدید سامسونگ، ال‌جی و اپل، نوبت به فبلت رده‌بالای هواوی میت ۱۰ رسیده است که اواخر مهرماه به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود. مدتی است که شایعات مختلفی از […]

به‌تازگی، قیمت میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو هواوی فاش شده است. مدل «پرو» فبلت پرچمدار جدید هواوی، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌ دارد!

پس از معرفی پرچمدران جدید سامسونگ، ال‌جی و اپل، نوبت به فبلت رده‌بالای هواوی میت ۱۰ رسیده است که اواخر مهرماه به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود. مدتی است که شایعات مختلفی از فبلت رده‌بالای میت ۱۰ هواوی منتشر می‌شود و در گمانه‌زنی‌ جدید، به قیمت مدل «استاندارد» و «پرو» میت ۱۰ هواوی اشاره شده است.

میت ۱۰ هواوی به نمایشگر ۵.۹ اینچی بدون حاشیه موسوم به EntireView با نسبت تصویر ۲ به ۱ مجهز خواهد بود. این مدل در برابر آب و گردوغبار مقاومت خوبی دارد؛ چرا که هواوی موفق به دریافت گواهی IP67 برای آن شده است. چینی‌ها یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت را برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی در نظر گرفته‌اند.

شرکت هواوی، میت ۱۰ را در سه مدل با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد. قیمت مدل پایه با چهار گیگابایت رم در حدود ۴۲۹۹ یوآن (معادل با ۶۵۰ دلار) اعلام شده است؛ در حالی که دو مدل دیگر با شش گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۸۹۹ یوآن (۷۴۴ دلار) و ۵۵۹۹ یوآن (۸۵۰ دلار) قیمت‌گذاری خواهند شد.

همان‌طور که گفته شد، میت ۱۰ پرو نیز به همراه هواوی میت ۱۰ معرفی خواهد شد. تصویر فاش شده از پنل شیشه‌ای جلوی این دو گوشی، تأیید می‌کند که طول هر دو مدل یکسان خواهد بود؛ با این‌حال، میت ۱۰ پرو کمی عریض‌تر است. همچنین، حسگر اثر انگشت در میت ۱۰ استاندارد در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار خواهد گرفت؛ اما حسگر اثر انگشت میت ۱۰ پرو همانند بسیاری از گوش‌های دیگر هواوی، در پنل پشتی تعبیه خواهد شد.

میت ۱۰ پرو، نسخه‌ی رده‌بالای میت ۱۰ محسوب می‌شود. یکی از تفاوت‌های این نسخه با نمونه‌ی عادی، بزرگ‌تر بودن نسبت نمایشگر به بدنه در آن است. این مدل که بزرگ‌تر از میت ۱۰ خواهد بود از صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۲ به ۱ استفاده می‌کند. لبه‌های نمایشگر نسخه «پرو» میت ۱۰ هواوی دارای انحنا خواهد بود و گمان می‌رود نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی آن نزدیک به ۹۰ درصد (به‌طور دقیق‌تر معادل ۸۹.۸۹ درصد) باشد. باتری مشابه ۴۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، انرژی لازم برای گوشی پرچم‌دار جدید هواوی را تأمین می‌کند. در مشخصات میت ۱۰ پرو به لنزی با دیافراگم f/1.6 برای دوربین دوگانه‌ی آن اشاره شده است. هر دو مدل میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ارائه خواهند شد.

برخلاف مدل استاندارد میت ۱۰ که در سه مدل با چهار و شش گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد، شرکت هواوی مدل «پرو» را در چهار نسخه به فروش می‌رساند. مدل پایه‌ی این گوشی به شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است و ۵۴۹۹ یوآن (۸۳۵ دلار) قیمت دارد. شرکت هواوی، مدل دیگری از فبلت میت ۱۰ پرو را با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ارائه خواهد داد که قیمت ۶۱۹۹ یوآن (۹۴۱ دلار) برای آن درنظر گرفته شده است.

دو نسخه‌ی دیگر فبلت رده‌بالای میت ۱۰ پرو بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت تا از آیفون ۱۰ اپل نیز، گران‌قیمت‌تر باشد. در حالی‌ که اپل مدل پایه‌ی آیفون ۱۰ را با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رساند، میت ۱۰ پرو با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در حدود ۱۰۴۲ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین، قدرتمندترین نسخه از فبلت میت ۱۰ پرو هواوی با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه با قیمت ۱۱۳۸ دلار به فروش خواهد رسید. باید توجه داشت که ایوان بلس در شایعات گذشته، به عرضه‌ی میت ۱۰ لایت نیز اشاره کرده بود. این مدل مانند نسخه‌ی استاندارد میت ۱۰ است؛ اما دوربین دوگانه‌ی آن، فاقد لنزهای لایکا خواهد بود.

البته باید خاطرنشان کنیم که تراشه‌ی قدرتمند Kirin 970 با هشت هسته‌ی پردازشی، قلب تپنده‌ی تمامی مدل‌های میت ۱۰ از جمله میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ استاندارد و میت ۱۰ لایت خواهد بود و توان پردازشی مورد نیاز آن‌ها را تأمین خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که در حال‌حاضر، هیچ تأییدیه‌ی رسمی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد