گلکسی اس 9 با اسکنر اثر انگشت جدید عرضه می‌شود

  • تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1396 - 19:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
گلکسی اس 9 با اسکنر اثر انگشت جدید عرضه می‌شود
ظاهرا سامسونگ با شرکت جدیدی برای تأمین اسکنر اثر انگشت اس ۹ وارد معامله شده است. بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ با تأمین‌کننده‌ی جدیدی برای اسکنر اثر انگشت پرچم‌دار بعدی خود قرارداد بسته است. به گزارش یک نشریه‌ی اینترنتی کره‌ای، تأمین‌کننده‌ی جدید که تایوانی است، پیش‌تر حسگر اثر انگشت گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ را تأمین می‌کرد. این […]

ظاهرا سامسونگ با شرکت جدیدی برای تأمین اسکنر اثر انگشت اس ۹ وارد معامله شده است.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ با تأمین‌کننده‌ی جدیدی برای اسکنر اثر انگشت پرچم‌دار بعدی خود قرارداد بسته است. به گزارش یک نشریه‌ی اینترنتی کره‌ای، تأمین‌کننده‌ی جدید که تایوانی است، پیش‌تر حسگر اثر انگشت گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ را تأمین می‌کرد. این شرکت قرار است از سال آینده پا به عرصه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار بگذارد. با حرکت سامسونگ به سمت این شرکت تایوانی، تأمین‌کننده‌ی قبلی که ماژول گوشی‌هایی مانند اس ۸ را تأمین می‌کرد، در خطر از دست دادن تجارت خود قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، شرکت تایوانی قرار است به دلایل متعدد فعالیت خود را به شکل قابل‌ توجهی بهبود ببخشد. یکی از دلایل این است که سامسونگ سالانه ده‌ها میلیون دستگاه را تحت عنوان گلکسی اس به فروش می‌رساند که طبیعتا برای تولید این تعداد گوشی به قطعات زیادی نیاز دارد.

با ظهور طراحی تمام‌صفحه، بسیاری از تولیدکنندگان مجبور شدند محل قرارگیری حسگر اثر انگشت را تغییر دهند. در برخی موارد مانند آیفون ۱۰، جایگزینی این حسگرها کاملا تغییر کرد. در خصوص گلکسی اس ۹ و فناوری تشخیص هویت آن شایعات زیادی وجود دارد. شایعات قدیمی‌تر از وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش حکایت دارند و شایعات جدیدتر ادعا می‌کنند که سامسونگ ممکن است در اس ۹ قسمتی از صفحه‌نمایش را برش بزند و چیزی مانند تاچ اپل در پایین صفحه ایجاد و حسگر اثر انگشت را در آن قسمت تعبیه کند. سناریوی واقع‌گرایانه‌تر این است که سامسونگ اسکنر اثر انگشت اس ۹ را در پشت گوشی قرار خواهد داد؛ اما این بار، برخلاف گلکسی اس ۸ که حسگر بسیار نزدیک دوربین بود، حسگر اثر انگشت اس ۹ در فاصله‌ای منطقی از دوربین و تقریبا در وسط پنل پشت گوشی تعبیه خواهد شد.

اینکه طراحی جدید سامسونگ را بر آن داشته است که سراغ نوع جدیدی از حسگر اثر انگشت برود یا خیر مشخص نیست؛ اما استفاده‌ی سامسونگ از ماژول شرکت دیگر می‌تواند نشانگر این باشد که اسکنر اثر انگشت در گلکسی اس ۹ دستخوش تغییراتی نظیر اندازه و شکل در مقایسه با مدل‌های فعلی خواهد شد. هر اتفاقی که بیفتد این احتمال پابرجا است که اس ۹ به روش آنلاک دیگری مانند اسکنر عنبیه نیز مجهز باشد. پرچم‌دار بعدی سامسونگ قرار است نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ عرضه شود. برخی شایعات از عرضه‌ی پیش از موعد این گوشی برای رقابت در فروش با شرکت اپل و آخرین محصولش حکایت دارند.

 

 

  • تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1396 - 19:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد