گلکسی نوت 8 احتمالا با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

  • تاریخ: چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 20:05
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
گلکسی نوت 8 احتمالا با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود
بر اساس شایعات، سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. تصاویر و اطلاعاتی از مدل‌های مختلف فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده و ظاهرا یکی از مدل‎ها که برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است، با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با […]

بر اساس شایعات، سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

تصاویر و اطلاعاتی از مدل‌های مختلف فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده و ظاهرا یکی از مدل‎ها که برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است، با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این‌ حال، فعلاً مشخص نیست که مدل ۲۵۶ گیگابایتی فبلت گلکسی نوت ۸ در چه بازارهای دیگری در دسترس خواهد بود.

عرضه مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۸، تنها قسمت هیجان‌انگیز شایعات مربوط به فبلت پرچم‌‏دار جدید سامسونگ نیست؛ باید دید آیا شرکت سازنده، حافظه رم را نیز به ۸ گیگابایت افزایش می‌دهد یا خیر. درصورتی‌که این شرکت کره‎ای به دنبال عرضه گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه باشد، شایعات پیشین مبنی بر معرفی و ارائه نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت ۸ در کره جنوبی، چین و چندین کشور دیگر صحت خواهند داشت.

البته، تمامی شایعه‌پردازان موافق گمانه‌زنی‌های موجود مبنی بر عرضه مدل رده‌بالای گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیستند. با این‌ حال، بعید نیست نسخه رده‎بالای این فبلت پرچم‏‎دار در بازارهایی مانند چین و کره جنوبی عرضه شود که مقدار حافظه رم برای کاربران اهمیت دارد. سامسونگ پیش‌تر فبلت ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی کرد و این مدل را به‌صورت محدود در تعدادی از بازارهای آسیا به فروش رساند.

جدا از مقدار حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی که در حال حاضر شایعات مختلفی در رابطه با آن وجود دارد، گلکسی نوت ۸ با چیپ‌ست اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری عرضه خواهد شد؛ این تراشه برای مدل «جهانی» گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته شده است و گمان می‌رود که قلب تپنده پرچم‏‌دار جدید سامسونگ در بازار ایالات متحده، چیپ‏‌ست هشت هسته‎ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام باشد. هم‎چنین، انتظار می‌‏رود گلکسی نوت ۸ از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی کند؛ احتمالاً با یک کارت حافظه جانبی، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را حداقل تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با پنل سوپرامولد مجهز شده است و در اصل، نسخه نسبتاً بزرگ‎تری از نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display را به همراه خواهد داشت که در گوشی‌های گلکسی اس ۸ سامسونگ دیده‌ایم. نمایشگر نوت ۸، نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ خواهد داشت که در حال حاضر، در میان گوشی‏‌های هوشمند خیلی مرسوم نیست.

شرکت کره‌ای سامسونگ، تأیید کرده است که فبلت گلکسی نوت ۸ به‌صورت رسمی در رویداد Unpacked در ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی خواهد شد. تحلیل‌گران گمان می‌کنند که این سازنده، گلکسی نوت ۸ را اواخر ماه سپتامبر (اواخر شهریور یا اوایل مهر) به بازار عرضه خواهد کرد. قیمت پرچم‌‏دار جدید سامسونگ، نزدیک به ۱۰۰۰ دلار تخمین زده می‏‌شود.

  • تاریخ: چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 20:05
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد