اچ‌‌ تی‌ سی یو 11 لایف اواخر امسال عرضه می‌شود

  • تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 - 09:34
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
اچ‌‌ تی‌ سی یو 11 لایف اواخر امسال عرضه می‌شود
نسخه‌ی مقرون‌به‌‏صرفه‌ی اچ‌تی‌سی یو ۱۱،پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ تایوانی‌ها، اواخر سال جاری میلادی و با نام یو ۱۱ لایف معرفی خواهد شد. طی چند ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر توسعه و طراحی گوشی جدیدی با نام «Ocean Life» توسط اچ‌تی‌سی منتشر شده بود و آخرین گمانه‏‌زنی‌ها، به زمان عرضه این مدل اشاره دارد. شرکت اچ‌‏تی‎سی، گوشی […]

نسخه‌ی مقرون‌به‌‏صرفه‌ی اچ‌تی‌سی یو ۱۱،پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ تایوانی‌ها، اواخر سال جاری میلادی و با نام یو ۱۱ لایف معرفی خواهد شد.

طی چند ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر توسعه و طراحی گوشی جدیدی با نام «Ocean Life» توسط اچ‌تی‌سی منتشر شده بود و آخرین گمانه‏‌زنی‌ها، به زمان عرضه این مدل اشاره دارد. شرکت اچ‌‏تی‎سی، گوشی جدید خود را با نام یو ۱۱ لایف (U11 Life) عرضه خواهد کرد؛ این مدل، قدرت و قیمت کمتری در مقایسه با پرچم‏‌دار ۲۰۱۷ تایوانی‌ها، یعنی یو ۱۱ خواهد داشت، از این رو گزینه‌ی مناسبی برای خریدارانی است که به دنبال یک نسخه‌ی مقرون‌به‌‏صرفه‌تر از یو ۱۱ هستند و در عین حال تمایل دارند تا قابلیت‎ها و طراحی آن‌ را تجربه کنند.

یو ۱۱ لایف به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز خواهد بود در حالی که یو ۱۱ با نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD معرفی شده است شرکت اچ‌تی‌سی با کاهش قدرت سخت‌افزاری گوشی جدید خود، سعی دارد تا یو ۱۱ لایف با قیمت کم‏تری در مقایسه با یو ۱۱ عرضه شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا تفاوت‌هایی بین مشخصات سخت‌‏افزاری این مدل و پرچم‌‏دار ۲۰۱۷ تایوانی‌ها وجود داشته باشد.

یو ۱۱ لایف به یک حسگر اثر انگشت در حاشیه‌ی پایین نمایشگر، مجهز شده که با کلید هوم یکپارچه شده است. با وجود عرضه‌ی یو ۱۱ لایف به عنوان نسخه مقرون‌به‌‏صرفه‌تر یو ۱۱، قابلیت‌ اج‌سنس یا لبه‌‏های حساس به فشار از این گوشی حذف نشده است؛ به همین جهت، می‌توانید به کمک آن، برنامه‏‌های مختلف را تنها با فشار روی لبه‏‌های گوشی اجرا کنید.

گوشی جدید شرکت HTC به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است که از فوکوس خودکار تشخیص فاز، استفاده می‌‏کند دوربین سلفی یو ۱۱ لایف نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد اچ‌تی‌سی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ را برای یو ۱۱ لایف در نظر گرفته است است. این گوشی مقرون‌به‌‏صرفه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی راهی بازار می‌شود. اچ‌تی‌سی امکان ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی از طریق درگاه میکرو ‌اس‎دی را نیز فراهم کرده است در حال‌‏حاضر، مشخص نیست که نسخه‌ی ارزان‌قیمت‎ یو ۱۱ با چه مقدار حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد.

با وجود تمایل شرکت اچ‌تی‌سی به کاهش قیمت یو ۱۱ لایف با حذف برخی از قابلیت‌های یو ۱۱، گوشی جدید این شرکت با هدفون‎های USonic اچ‏‌تی‌سی همراه خواهد بود. تایوانی‌ها موفق به دریافت گواهی IP67 برای این گوشی شده‌اند که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‎‌کند. با توجه به اینکه یو ۱۱ لایف با هدفون‎های USonic همراه خواهد بود، ممکن است فاقد جک ۳.۵ میلی‏‌متری هدفون باشد؛ هرچند، این موضوع هنوز تأیید نشده است.

شرکت اچ‌تی‏‌سی، گوشی یو ۱۱ لایف را از طریق اپراتور T-Mobile عرضه خواهد کرد و انتظار می‎رود نسخه‌ی آنلاک آن نیز توسط شرکت سازنده به فروش برسد با این ‏‌حال  هنوز مشخص نیست که یو ۱۱ لایف با چه قیمتی راهی بازار می‏‌شود البته با در نظر گرفتن پردازنده‌ی ضعیف‎تر، نمایشگر کوچک‎تر و احتمالاً فضای رم کم‏تر، انتظار می‌رود این گوشی چندان گران‌قیمت نباشد از آنجایی ‏‌که این اطلاعات به صورت رسمی توسط شرکت تایوانی اچ‌تی‎سی تأیید نشده است، باید در مورد صحت و سقم آن‌ها تردید داشت.

  • تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 - 09:34
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد