هواوی میت 10 لایت معرفی شد؛ نمایشگر 5.9 اینچی، تراشه‌ی کرین 659 و اندروید 7

  • تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:10
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
هواوی میت 10 لایت معرفی شد؛ نمایشگر 5.9 اینچی، تراشه‌ی کرین 659 و اندروید 7
پس از انتشار شایعات بسیار در مورد هواوی میت ۱۰ لایت، سرانجام چینی‌ها از این گوشی میان‌رده و دوست‌داشتنی رونمایی کردند. هواوی روز گذشته در جریان برگزاری رویداد ویژه‌اش از پرچم‌داران امسال خود، یعنی گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد؛ اما در آن رویداد هیچ اشاره‌ای به میت ۱۰ […]

پس از انتشار شایعات بسیار در مورد هواوی میت ۱۰ لایت، سرانجام چینی‌ها از این گوشی میان‌رده و دوست‌داشتنی رونمایی کردند.

هواوی روز گذشته در جریان برگزاری رویداد ویژه‌اش از پرچم‌داران امسال خود، یعنی گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد؛ اما در آن رویداد هیچ اشاره‌ای به میت ۱۰ لایت نداشت؛ گوشی‌ هوشمندی که مدت‌ها است از آن به‌عنوان مدل ارزان‌تر میت ۱۰ یاد می‌شود. با این همه سرانجام هواوی اعلام کرد که قصد دارد گوشی میت ۱۰ لایت را نیز عرضه کند؛ البته این شرکت مدتی پیش این گوشی را با نام مایمانگ ۶ در چین رونمایی کرده بود و حال آن را به اروپا آورده و اعلام کرده است که میت ۱۰ لایت را در قاره‌های آفریقا، اروپا و آسیا عرضه می‌کند. تا این لحظه هیچ صحبتی در مورد عرضه‌ی میت ۱۰ لایت در آمریکا به میان نیامده است.

هواوی میت ۱۰ لایت یک میان‌رده‌ی دوست‌داشتنی با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری است و از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد؛ همچنین بهتر است بدانید که حاشیه‌های نمایشگر این گوشی بسیار باریک هستند.

میت ۱۰ لایت برخلاف دیگر پرچم‌داران خانواده‌ی میت ۱۰، از تراشه‌ی کرین ۶۵۹ بهره می‌برد؛ این تراشه‌، یک رده پایین‌تر از کرین ۹۷۰ به شمار می‌رود و واحد پردازش مخصوص هوش‌ مصنوعی کرین ۹۷۰ را ندارد. میت ۱۰ لایت هواوی در قلب تپنده‌اش از یک پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است و ۶۴ گیگابایت فضای داخلی دارد. دو درگاه در این گوشی وجود دارد که یکی از آن‌ها صرفا برای سیم‌کارت است و دیگری بنا به دلخواه شما می‌تواند جای سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی باشد.

هواوی میت 10 لایت / Huawei Mate 10 Lite

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هواوی میت ۱۰ لایت از چهار دوربین بهره می‌برد؛ دو عدد از این دوربین‌ها در پشت گوشی و دو عدد در جلوی آن قرار دارند. دو دوربین پشتی، حسگرهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و دو دوربین سلفی حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارند. به لطف استفاده‌ی میت ۱۰ لایت از دوربین دوگانه، شما می‌توانید تصاویری حرفه‌ای با پس‌زمینه‌ی تار ثبت کنید. در نهایت بهتر است بدانید که هواوی میت ۱۰ لایت از یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

خبر بد این است که میت ۱۰ لایت – برخلاف برادران بزرگش – از اندروید ۷ نوقا استفاده می‌کند و چندین ماه طول خواهد کشید تا به اندروید ۸ اوریو آپدیت شود. هواوی اعلام کرده است که میت ۱۰ لایت در اروپا ۴۰۰ یورو قیمت دارد و در سه رنگ‌ طلایی، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی این گوشی برای اوایل ماه نوامبر تنظیم شده است.

هواوی میت 10 لایت / Huawei Mate 10 Lite

  • تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:10
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد