کفش هوشمند MiJia ؛ نتیجه همکاری شیائومی و اینتل

کفش هوشمند MiJia ؛ نتیجه همکاری شیائومی و اینتل
جریان نوآوری ها را نمی توان متوقف کرد! به خصوص اگر مربوط به اکوسیستم MiJia (تحت نظر شیائومی) باشد! برای اثبات این ادعا، می توان از کفش هوشمند MiJia ، نام برد که تراشه های هوشمندی را که توسط متخصصان شرکت اینتل طراحی شده در داخل کتانی ها قرار داده است. تراشه IPCore اینتل در […]

جریان نوآوری ها را نمی توان متوقف کرد! به خصوص اگر مربوط به اکوسیستم MiJia (تحت نظر شیائومی) باشد! برای اثبات این ادعا، می توان از کفش هوشمند MiJia ، نام برد که تراشه های هوشمندی را که توسط متخصصان شرکت اینتل طراحی شده در داخل کتانی ها قرار داده است.

کفش هوشمند MiJia

کفش هوشمند MiJia

تراشه IPCore اینتل در درون کفی کفش قرار گرفته است. هر بار که قدم بر می دارید، این تراشه با فشاری که وزن بدن شما اعمال می کند کالیبره می شود. این کفش ها، پس از اولین قدمی که بر می دارید شروع به جمع آوری اطلاعات خواهند کرد. سنسور هایی که حرکت را اندازه گیری می کنند مسئول دقت جمع آوری داده ها می باشند. اطلاعات دریافت شده به گوشی هوشمندی که با کفش همگام سازی شده فرستاده می شود. در آنجا با کمک یک اپلیکیشن مخصوص می توانید تعداد قدم های روزانه، مسافت طی شده و مقدار کالری سوزانده شده را مشاهده کنید.

کفش هوشمند MiJia

کفش هوشمند MiJia

تراشه اینتل IPCore از یک باتری قابل تعویض CR2032 استفاده می کند که پوشیدن کفش هوشمند MiJia را راحت تر نیز خواهد کرد.

کفش هوشمند MiJia

اگر زیر باران قرار گرفتید، نگران تراشه نباشید. این تراشه دارای استاندارد  IP67 می باشد که به این معناست که در برابر رطوبت و گرد و خاک به خوبی محافظت شده است.

کفش هوشمند MiJia

با این وجود، نه تنها این تراشه هوشمند استفاده از کفش را بسیار راحت می کند بلکه آن ها همچنین دارای طراحی جالبی هستند و از مواد با کیفیت ساخته شده اند.

کفش هوشمند MiJia

کفش هوشمند MiJia دارای ویژگی که به نام دنده های ماهی شناخته می شود در دو طرف خود است و همچنین موقعیت قرار گرفتن مناسب سوراخ بندها ویژگی دیگر آن می باشد.این دو ویژگی با هم، امکان نگه داشتن پا در سرجای خود را فراهم می کنند و از کشیدگی آن جلوگیری می کنند.

بخش بالایی کفش از ترکیبی از مخمل ارتجاعی و (SBR (styrene-butadiene rubberساخته شده است. بخش بیرونی پاشنه مجهز به پَد پلیمری است که از تاندون آشیل محافظت می کند و به ثابت نگه داشته شدن پا کمک میکند.

کفش هوشمند MiJia

کفی کفش از فوم EVA و پلی اورتان TPU تشکیل شده است و استفاده از این مواد کفش ها را بسیار سبک تر می کند( وزن یک کفش سایز ۴۲ مردانه تنها ۲۷۸ گرم و وزن  کفش زنانه سایز ۳۷، تنها ۲۱۳ گرم است) و ضربه گیری کفی و چسبیدن به سطح زمین را بهبود می بخشد.

کفش هوشمند MiJia

برای اطمینان از ایمنی صاحب کفش، که ممکن است تمایل داشته باشد به هنگام غروب و یا شب برای دویدن به بیرون برود کفش هوشمند MiJia دارای یک نوار بازتابنده در پشت کتانی و بر روی بند ها هستند.

کفش هوشمند MiJia

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد