ال‌جی G7 برای رقابت با Galaxy S9 در ماه ژانویه معرفی خواهد شد

  • تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1396 - 13:29
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ال‌جی G7 برای رقابت با Galaxy S9 در ماه ژانویه معرفی خواهد شد
آن‌طور که پیداست شرکت ال‌جی تصمیم دارد برای رقابت با سامسونگ، تصمیم دارد تا گوشی LG G7 را در ماه ژانویه معرفی کند. سامسونگ نیز Galaxy S9 را برای رقابت با iPhone X اپل در نمایشگاه CES 2018 به نمایش خواهد گذاشت. شرکت ال‌جی و سامسونگ، سال‌هاست در بازار گوشی‌های هوشمند با یک‌دیگر رقابت می‌کنند […]

آن‌طور که پیداست شرکت ال‌جی تصمیم دارد برای رقابت با سامسونگ، تصمیم دارد تا گوشی LG G7 را در ماه ژانویه معرفی کند. سامسونگ نیز Galaxy S9 را برای رقابت با iPhone X اپل در نمایشگاه CES 2018 به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت ال‌جی و سامسونگ، سال‌هاست در بازار گوشی‌های هوشمند با یک‌دیگر رقابت می‌کنند و مبارزه در میان محصولات پرچمدار این دو سازنده کُره‌ای به اوج می‌رسد. سال گذشته، شرکت ال‌جی برای اینکه زودتر پرچمدارش را عرضه نماید؛ تصمیم گرفت LG G6 را با چیپ‌ست قدیمی‌ اسنپدراگون 821 کوالکام ارائه دهد.

امسال نیز، این شرکت تصمیم گرفته است تا گوشی LG G7 را برای رقابت با پرچمداران Galaxy S9 سامسونگ ارائه دهد. نشریه Business Korea، منابع مطلع در صنعت اعلام کرده‎اند که ممکن است پرچمداران جدید ال‌جی و سامسونگ در ماه ژانویه معرفی شود؛ این در حالی است که دو سازنده، معمولاً پرچمداران خود را در بازه زمانی نزدیک به ماه مارس ارائه می‎دهند.

 سامسونگ برای رقابت با اپل و پرچمدار تازه نفس این شرکت یعنی iPhone X، تصمیم دارد تا گوشی پرچمدار Galaxy S9 را زودتر از موعد ارائه دهد و در همین حال، شرکت ال‌جی نمی‌خواهد با معرفی دیرهنگام پرچمدار جدیدش از رقبا عقب بماند. اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشد، Galaxy S9 و LG G7 در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد؛ البته در طی چند سال گذشته، سازندگان معمولاً تلاش کرده‌اند تا گوشی‌های خود را در این مراسم ارائه ندهند.

باید منتظر ماند و دید که عجله سامسونگ برای رقابت با کوپرتینویی‌ها، چه تأثیری  روی عملکرد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خواهد گذاشت؛ براساس گمانه‌زنی‌ها، کره‌ای‌ها به دنبال راهی برای کم‌تر کردن هرچه بیشتر حاشیه‌های اطراف نمایشگرِ پرچمداران جدید خود هستند و امکان دارد نسبت ابعاد صفحه‌نمایش Galaxy S9 به ابعاد آن، نزدیک به 90 درصد باشد.

شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ، موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 845 را خریداری کرده است؛ اگر این موضوع صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد LG G7 و دیگر پرچمداران احتمالی در نیمه اول سال آینده با مدتی تأخیر عرضه خواهند شد. چیپ‌ست پرچمدار اسنپدراگون 845 کوالکام در ماه دسامبر توسط کوالکام معرفی می‌شود و انتظار داریم جزئیات بیشتری در رابطه با این تراشه، طی چند هفته آینده منتشر شود.

با وجود فاش شدن اطلاعات زیاد در رابطه با Galaxy S9 و اینکه پرچمداران جدید سامسونگ چه تفاوتی نسبت به گذشته دارند؛ هنوز مشخص نیست LG G7 چه قابلیت‌هایی خواهد داشت.

  • تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1396 - 13:29
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد