لامپ سقفی هوشمند Yeelight 2 شیائومی امروز رونمایی شد

لامپ سقفی هوشمند Yeelight 2 شیائومی امروز رونمایی شد
  امروز، شیائومی یک ابزار جدید هوشمند خانه، لامپ LED سقفی هوشمند Yeelight 2 را با قیمت ۳۹۹ یوان (۶۶ دلار) به بازار عرضه کرد. این ابزار جدید دارای نور ۱۶ میلیون رنگ، قابل تنظیم، و دارای نور ماه است. دو نسخه برای انتخاب وجود دارد: یکی از آن ها با قیمت ۳۹۹ یوان، ۶۶ […]

 

امروز، شیائومی یک ابزار جدید هوشمند خانه، لامپ LED سقفی هوشمند Yeelight 2 را با قیمت ۳۹۹ یوان (۶۶ دلار) به بازار عرضه کرد.

این ابزار جدید دارای نور ۱۶ میلیون رنگ، قابل تنظیم، و دارای نور ماه است. دو نسخه برای انتخاب وجود دارد: یکی از آن ها با قیمت ۳۹۹ یوان، ۶۶ دلار، قطر ۴۸ سانتی متر، ضخامت ۸ سانتیمتری، میزان قدرت ۳۲ وات، مناسب برای فضای کوچکتر از ۲۰ متر مربع است. مدل بزرگتر با قطر ۶۵ سانتی متر، ضخامت ۱۴٫۷ سانتی متر، قدرت ۵۰ وات و با قیمت ۶۹۹ یوان، مناسب فضای ۲۵ متر مربع یا کمتر می باشد.



این لامپ نور RGB با کارایی بالا و با کیفیت با ۱۶M رنگ برای انتخاب آزادانه ارائه می دهد و تا ۲۵۰۰۰ ساعت طول عمر دارد و می تواند بین ۲۷۰۰K تا ۶۰۰۰k طول موج / CCT تنظیم شود و دارای طراحی ضد گرد و غبار IP60 است که می تواند مشکل انباشت حشرات پروازی و گرد و غبار را در لبه لامپ حل کند.

نسخه جدید لامپ LED سقفی هوشمند Yeelight 2 را می توان از طریق تلفن هوشمند، از راه دور کنترل کرد و می تواند به اسپیکر هوشمند شیائومی متصل شود. با دستور صوتی می توان چراغ سقفی را خاموش و یا روشن کرده، نور رنگ و گرمای آن را کنترل کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد