مجموعه اتاق خواب هوشمند Aqara شیائومی عرضه شد

مجموعه اتاق خواب هوشمند Aqara شیائومی عرضه شد
شریک پلتفرم میجیای شیائومی، Aqara اعلام کرده است که محصول جدیدی را تحت عنوان مجموعه اتاق خواب هوشمند Aqara ارائه می دهد. این محصول یک کیت اتصال خانه هوشمند است که کاربران را قادر می سازد کنترل ابزارهای هوشمند خانه مانند تهویه هوا و غیره را در داخل اتاق، درست از رختخواب خود داشته باشند. […]

شریک پلتفرم میجیای شیائومی، Aqara اعلام کرده است که محصول جدیدی را تحت عنوان مجموعه اتاق خواب هوشمند Aqara ارائه می دهد. این محصول یک کیت اتصال خانه هوشمند است که کاربران را قادر می سازد کنترل ابزارهای هوشمند خانه مانند تهویه هوا و غیره را در داخل اتاق، درست از رختخواب خود داشته باشند. به عبارت دیگر، کاربران برای روشن کردن اتاق و یا تنظیم دمای آن نیازی به خارج شدن از رختخواب ندارند.

این ست بدون شک یک ابزار اینترنت اشیاء (IoT) است و مجموعه ای از ابزارهای مختلف است که شامل کلید سیستم خودکار تهویه مطبوع، کلیدی که به شما اجازه می دهد وقتی در رختخواب هستید چراغ را خاموش و یا روشن کنید، همچنین یک سنسور دما و رطوبت، سنسور بدن، سوکت ها و کلیدهای هوشمند دیواری می باشد.

سنسور دما و رطوبت شرایط اتاق را اندازه گیری می کند و سپس سوکت هوشمند را برای شروع تهویه مطبوع یا مرطوب کننده به حالت مورد نیاز می برد. مجموعه اتاق خواب هوشمند همچنین کاربران را قادر می سازد از طریق یک برنامه در تلفن هوشمند خود سایر لوازم خانگی را نظارت کنند.

مجموعه اتاق خواب هوشمند Aqara در حال حاضر در TMall با قیمت ۷۴۹ یوان (~ ۱۱۴ دلار) عرضه می شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد