شیائومی کابل فست شارژ USB تایپ C را با قیمت ۱۶٫۹ یوان (۳ دلار) عرضه کرد

شیائومی کابل فست شارژ USB تایپ C را با قیمت ۱۶٫۹ یوان (۳ دلار) عرضه کرد
امروز شیائومی یک کابل شارژ سریع USB تایپ C را عرضه کرده است که می توان از آن برای شارژ کردن و انتقال دیتا استفاده کرد؛ طول آن ۱٫۲ متر است و با قیمت ۱۶٫۹ یوان (۳ دلار) به فروش می رسد. این کابل USB دارای طراحی ای تخت است که به راحتی گره نمی […]

امروز شیائومی یک کابل شارژ سریع USB تایپ C را عرضه کرده است که می توان از آن برای شارژ کردن و انتقال دیتا استفاده کرد؛ طول آن ۱٫۲ متر است و با قیمت ۱۶٫۹ یوان (۳ دلار) به فروش می رسد.

این کابل USB دارای طراحی ای تخت است که به راحتی گره نمی خورد، و در سه رنگ نارنجی، آبی و خاکستری عرضه می شود. پورت USB و پورت تایپ C، اثر برق را سریع و بدون مشکل انتقال می دهند، طراحی ساده و اتصال با استفاده از قالب پرسی، کابل را پایدارتر ساخته است.

این کابل از چهار سیم خالص مسی ساخته شده است، و دارای یک روکش نایلونی است که از خم شدن و تا خوردن جلوگیری می کند. دو مس در دو طرف برای شارژ کردن، و وسطی ها برای انتقال داده می باشد.

کابل فست شارژ USB Type C قرارداد QC 2.0، با پشتیبانی از شارژ سریع ۵V / 2.1A را گرفته است؛ و می تواند از انتقال داده ها تا ۴۸۰Mbps پشتیبانی کند. بنابراین، اگر می خواهید گوشی شیائومی خود را سریعتر شارژ کنید، می توانید این کابل USB Type C را امتحان کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد