شیائومی دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری Wuro را روانه بازار می کند

شیائومی دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری Wuro را روانه بازار می کند
محصولات شگفت انگیز و خلاقانه زیادی در طول زمان تحت پلت فرم میجیای شیائومی وارد بازار شده است و به نظر می رسد این روند ادامه دارد. آخرین محصول شرکت میجیا، یک مجموعه دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری به نام Wuro است. این محصول که یکی از آیتم های خانگی ضروری است، توسط کارخانه Hunan […]

محصولات شگفت انگیز و خلاقانه زیادی در طول زمان تحت پلت فرم میجیای شیائومی وارد بازار شده است و به نظر می رسد این روند ادامه دارد. آخرین محصول شرکت میجیا، یک مجموعه دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری به نام Wuro است.

این محصول که یکی از آیتم های خانگی ضروری است، توسط کارخانه Hunan Cheng تولید شده است. این محصول نوآورانه تحت مجموعه ای از آزمایشات مرکز تست و آنالیز میکروبیولوژیکی استان گوانگدونگ چین قرار گرفته است. آزمایشات نشان می دهند که دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری Wuro در مقابل استافیلوکوکوس اورئوس ۹۸٫۷۸ درصد و در برابر باکتری E.Coli نیز ۹۹٫۳۵٪ موثر است.

این دستمال کاغذی با جوشاندن نوار بامبو تحت فشار و دمای بالا تولید شده و نرم، مقاوم، کمی مرطوب و کاملا راحت برای استفاده است. در مقایسه با حوله کاغذی عادی، دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری Wuro 30٪ بزرگتر بوده و مقرون به صرفه تر است.

این محصول دارای استاندارد صنعت مواد غذایی آسیا و اقیانوسیه و استاندارد ارگانیک ECOCERT بوده و تاییدیه سازمان غذا و دارو (FDA) را نیز دارد. این دستمال کاملا مورد اطمینان بوده و می تواند برای بسته بندی مواد غذایی و نیز زنان و کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت دستمال کاغذی بامبو ضد باکتری Wuro برای هر جعبه ۲۰ بسته ای ۷۹ یوان (۱۲ دلار) است. این قیمت ارزان برای چنین محصولی شگفت آور است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد