شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس به‎زودی معرفی خواهند شد

  • تاریخ: دوشنبه 22 آبان 1396 - 17:31
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس به‎زودی معرفی خواهند شد
شرکت شیائومی به دنبال راه‌اندازی کمپینی برای گوشی‌های میان‌رده جدید خود یعنی Redmi 5 و Redmi 5 Plus است که به‌زودی معرفی خواهد شد. هر دو مدل از طراحی بدون لبه برخوردار خواهد بود. براساس آخرین گزارش‌ها، شرکت شیائومی درنظر دارد تا گوشی شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس را به‌زودی معرفی نماید. […]

شرکت شیائومی به دنبال راه‌اندازی کمپینی برای گوشی‌های میان‌رده جدید خود یعنی Redmi 5 و Redmi 5 Plus است که به‌زودی معرفی خواهد شد. هر دو مدل از طراحی بدون لبه برخوردار خواهد بود.

براساس آخرین گزارش‌ها، شرکت شیائومی درنظر دارد تا گوشی شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس را به‌زودی معرفی نماید. یک گزارش جدید از چین، نشان می‎دهد که شرکت شیائومی در حال آماده‌سازی یک کمپین تبلیغاتی در طی چند روز آینده برای گوشی‌های جدید ردمی 5 و ردمی 5 پلاس است. منبع انتشار این گزارش مدعی است که نقطه قوت گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی که باعث فروش آن‌ها خواهد شد، طراحی بدون لبه‌ی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس است؛ همچنین برچسب قیمتی آن‌ها نیز‌ می‌تواند باعث افزایش فروش ردمی 5 و ردمی 5 پلاس شود.

گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی، به‏‎طور قابل‌ ملاحظه‏ای متفاوت‎تر از پیشینیان خود هستند؛ براساس شایعات، گوشی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس حاشیه‌های کم‌تری نسبت به نسل قبل خواهند داشت. این دو مدل قیمت پایینی نیز دارند؛ گفته می‌شود گوشی شیائومی ردمی 5 با برچسب قیمتی 799 یوآن (120 دلار) عرضه خواهد شد. ردمی 5 پلاس نیز که نسخه «بزرگ‌تر» ردمی 5 است، با سه و چهار گیگابایت رم به ترتیب با قیمت 150 و 195 دلار عرضه می‎شود. هر دو مدل با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی ارائه خواهند شد؛ البته ممکن است شرکت شیائومی، ردمی 5 را با حسگر اثرانگشت عرضه نکند.

گوشی شیائومی ردمی 5 به نمایشگر 5.7 اینچیHD+ با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل مجهز شده است؛ گوشی ردمی 5 از دکمه‌های نرم ‌افزاری استفاده خواهد کرد و نمایشگر آن نسبت ابعاد 2 به 1 دارد. همچنین گفته می‎شود که چیپ‌ست اسنپدراگون 450 کوالکام با سه گیگابایت رم در این گوشی استفاده خواهد شد.

ردمی 5 پلاس که نسخه بزرگ‌تر و قدرت‌مندتر گوشی ردمی 5 شیائومی خواهد بود، با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 عرضه می‌شود؛ صفحه‌نمایش این گوشی، 5.99 اینچی است. با توجه به اندازه صفحه‌نمایش و همچنین برچسب قیمتی ردمی 5 پلاس، گمان می‌رود رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2160 پیکسل باشد.

شرکت شیائومی از چیپ‌ست قدرت‌مندتر اسنپدراگون 625 کوالکام برای گوشی جدید ردمی 5 پلاس استفاده کرده است؛ این تراشه از هشت هسته پردازشی بهره می‎گیرد. براساس شایعات، گوشی ردمی 5 پلاس با دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه ردمی 5 پلاس حاشیه‌‏های باریکی دارد، گفته می‌شود دکمه‏‌های لمسی از پایین نمایشگر حذف خواهد شد و شرکت سازنده از دکمه‌های نرم‌افزاری استفاده می‎کند.

انتظار می‌رود شیائومی در هفته‌های آینده به صورت رسمی، گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس را معرفی نماید.

  • تاریخ: دوشنبه 22 آبان 1396 - 17:31
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد