شیائومی Redmi Note 4 Lake Blue را در حمایت از محیط زیست عرضه کرد

شیائومی Redmi Note 4 Lake Blue را در حمایت از محیط زیست عرضه کرد
شیائومی از Redmi Note 4 Lake Blue (نسخه آبی دریاچه ای Redmi Note 4) در هند رونمایی کرد. این مدل که کاملا شبیه به Redmi Note 4X است و در حمایت از کمپین «دریاچه را احیا کن» بصورت محدود روانه بازار می‌شود. کمپین «دریاچه را احیا کن» طرحی برای احیای دریاچه ها و پاکسازی آنها می باشد […]

شیائومی از Redmi Note 4 Lake Blue (نسخه آبی دریاچه ای Redmi Note 4) در هند رونمایی کرد. این مدل که کاملا شبیه به Redmi Note 4X است و در حمایت از کمپین «دریاچه را احیا کن» بصورت محدود روانه بازار می‌شود.

کمپین «دریاچه را احیا کن» طرحی برای احیای دریاچه ها و پاکسازی آنها می باشد اولین دریاچه ای که قرار است در این طرح پاکسازی شود «کامپام بودهی کر» نام دارد. بخشی از درآمدهای فروش این محصول نیز برای کاشت درخت، ساخت نیمکت، نصب چراغ های خورشیدی و ساخت مراکز تمرین های هوازی همراه با فضاهای بازی کودکان هزینه می شود.

مدیران شرکت شیائومی معتقدند که رویکرد این شرکت، تنها تولید و عرضه موبایل به بازار نیست بلکه نگرانی‌هایی در ارتباط با محیط زیست نیز دارد.

نسخه آبی دریاچه ای Redmi Note 4 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات Redmi Note 4 می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح Full HD، پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری، رابط کاربری MIUI ۸ و اندروید مارشمالو ۶ اشاره کرد.شایان ذکر است این مدل تنها در هند و با قیمت ۱۵۷ دلار به فروش می‌رسد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد