معرفی نمونه دیگری از اسپیکرهای پرتابل بلوتوث شیائومی

  • تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 - 17:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
معرفی نمونه دیگری از اسپیکرهای پرتابل بلوتوث شیائومی
اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی مدل مستطیل مشکی، با منبع تغذیه‌ی یکپارچه، در درجه‌ی اول برای دوستداران موسیقی پرتابل طراحی شده است. با ابعاد ۱۵۴٫۵ × ۶۲ × ۲۵٫۳ میلیمتر و وزن سبک و اسپیکر جمع‌وجور کاملاً با زندگی فعال یک شخص مدرن متناسب است. بدنه‌اش از آلومینیوم محصولات صوتی به شکل مکعب‌های کوچک ساخته شده […]

اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی مدل مستطیل مشکی، با منبع تغذیه‌ی یکپارچه، در درجه‌ی اول برای دوستداران موسیقی پرتابل طراحی شده است. با ابعاد ۱۵۴٫۵ × ۶۲ × ۲۵٫۳ میلیمتر و وزن سبک و اسپیکر جمع‌وجور کاملاً با زندگی فعال یک شخص مدرن متناسب است. بدنه‌اش از آلومینیوم محصولات صوتی به شکل مکعب‌های کوچک ساخته شده است. به دلیل مونتاژ با کیفیت بالا و ظرافت خاص آن، نه تنها از نشان دادن این محصول به دوستانتان خجالت‌زده نخواهید شد، بلکه آنان را نیز به سمت اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی مدل مستطیلی جذب خواهید نمود. راه‌های ارتباطی Xiaomi Mi Square Box Bluetooth 4.0 Speaker ، بلوتوث و NFC است.

اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی مدل مستطیل مشکی، منبع برق یکپارچه‌ای دارد که برای علاقمندان به شنیدن موسیقی با دستگاه پرتابل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این اسپیکر با ابعاد ۱۵۴٫۵x62x25.3 میلی متر، بسیار سبک و جمع و جور بوده و با زندگی فعال و مدرن شما خو می‌گیرد. پوشش این اسپیکر از آلومینیوم محصولات صوتی به شکل مکعب کوچک درست شده است. به دلیل پرداخت باکیفیت و جذاب این اسپیکر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، می‌توان آن را به عنوان دستگاهی محبوب معرفی کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن، پشتیبانی از بلوتوث ۴٫۰ و NFC، شارژ سریع و عمر باتری زیاد اشاره کرد.

جلوی این اسپیکر از پلاستیک ABS مخصوص ساخته شده است. در جوانب آن، دکمه پاور و نشانگر LED به همراه کانکتور USB برای شارژ باتری مشاهده می‌شود. در پنل پائینی آن، ساختاری فلزی مشاهده می‌شود که لاستیک‌هایی برای کاهش رزونانس ناخواسته در حین بازپخش دارد.

این اسپیکر بازسازی ستون‌مانندی از محتوای صوتی ۲٫۰ دارد که نرخ سیگنال بر نویز ۷۵ دسیبلی ارائه می‌دهد. محدوده فرکانسی این اسپیکر بین ۱۰۰ الی ۲۰۰۰۰ مگاهرتز بوده که سطح صدایی با پالتی قوی و صداهای بالای واضح فراهم می‌کند. برای انتقال بی‌سیم سیگنال‌های صدایی این اسپیکر، می‌توان از فناوری بلوتوث ۴٫۰ و NFC استفاده کرد. زمانی که انتقال با استفاده از بلوتوث انجام می‌شود، محدوده انتقال تا ۱۰ متر خواهد بود. با این ویژگی‌ها، ارتباط ستونی، بهترین گزینه برای محیط‌‎های داخلی و خارجی خواهد بود. در اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی مدل مستطیل مشکی، از باتری توکار ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که بازپخش موسیقی تا ۱۰ ساعت داشته و عملکرد دست باز را به همراه عملکردهای مستقل تا ۱۳ ساعت انجام خواهد داد. برای شارژ کامل باتری، تنها ۲ ساعت زمان نیاز دارید. با توجه به قیمت بسیار اندک و عملکرد عالی این اسپیکر، صدای خروجی آن سبب هیجان زده شدن بسیاری از علاقمندان به موسیقی خواهد شد.

 

  • تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 - 17:23
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد