اسمارت‌فون‌های پیشرفته میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و M15 با دوربین‌های ۲ گانه معرفی شدند

  • تاریخ: دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 18:35
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
اسمارت‌فون‌های پیشرفته میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و M15 با دوربین‌های ۲ گانه معرفی شدند
موبایل جدید میزو کمپانی میزو ۳ گوشی مختلف را با تنوع جالبی از تراشه‌ها معرفی کرد. برخلاف رویه استفاده از صفحه نمایش‌های کشیده‌تر، ۲ مدل برتر از نمایشگرهای سوپرامولد تولید سامسونگ با نسبت ابعاد ۱۶:۹ بهره می‌گیرند. همچنین این هندست‌ها مجهز به دوربین دوگانه با لرزش‌گیر اپتیکال و لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۲ برابری هستند. نسخه لایت (lite) تنها […]

موبایل جدید میزو

کمپانی میزو ۳ گوشی مختلف را با تنوع جالبی از تراشه‌ها معرفی کرد. برخلاف رویه استفاده از صفحه نمایش‌های کشیده‌تر، ۲ مدل برتر از نمایشگرهای سوپرامولد تولید سامسونگ با نسبت ابعاد ۱۶:۹ بهره می‌گیرند. همچنین این هندست‌ها مجهز به دوربین دوگانه با لرزش‌گیر اپتیکال و لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۲ برابری هستند. نسخه لایت (lite) تنها از یک دوربین استفاده می‌کند. موبایل جدید میزو

میزو ۱۵ پلاس

واژه پلاس به معنای بزرگ و نه غول‌پیکر است. میزو ۱۵ پلاس دارای یک نمایشگر ۵.۹۵ اینچی با پنل امولد و رزولوشن QHD است. با توجه به عدم وجود نمایشگر کشیده‌تر یا بریدگی در صفحه نمایش، میزو حواشی اطراف قاب گوشی را به تنها ۱.۱۷۵ میلی‌متر کاهش داده است که باریک‌ترین حاشیه در جهان به شمار می‌آید.

این نمایشگر ظاهر رنگارنگ رابط کاربری Flyme را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. کمپانی میزو در زمینه استفاده از سیستم‌عامل اندروید خالص چندان صاحب نام نیست و از نسخه جدید سیستم عامل Flyme v7.0 استفاده می‌کند. براساس ادعای میزو این نسخه شامل ۱۰۰ نوآوری و پیشرفت است. همان‌طور که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، میزو ۱۵ پلاس نیز دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی نظیر کنترل از طریق فرامین صوتی و ژست‌های حرکتی است.

به هرحال این گوشی از تراشه عجیب وغریب پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ یعنی اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می‌کند. این تراشه ۱۰ نانومتری خصوصا با وجود پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP20 هنوز هم سرعت و کارایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است (در این مدل، درگاه نصب کارت حافظه وجود ندارد).

میزو ۱۵ پلاس در بخش پشتی مجهز به دوربین دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی است و بنابر ادعای میزو، بهترین دوربین به کارگیری شده توسط این کمپانی تا به امروز محسوب می‌شود. این دوربین با هر ۲ تثبیت‌کننده نوری (OIS) و الکترونیکی (EIS) عرضه می‌شود. اندازه سنسور اصلی برابر با ۱/۲.۳ اینچ بوده و دارای پیکسل‌هایی به بزرگی ۱.۵۵ میکرون است. این سنسور در پشت لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و تثبیت‌کننده نوری ۴ محوره تصویر به همراه تثبیت‌کننده الکترونیکی برای پایداری مضاعف قرار گرفته است. سنسور دوم دارای یک لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۲ برابری است (میزو قابلیت بزرگ‌نمایی ۳ برابری بدون اتلاف را وعده داده بود). گفته شده این دوربین مجهز به قابلیت کاهش نویز چند فریمی و الگوریتم HDR در سطح اسمارت‌فون هواوی P20 است.

دوربین سلفی نیز از حسگری با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. موبایل جدید میزو

میزو به وجود سیستم mEngine جدید خود مباهات می‌کند. mEngine یک سیستم بازخورد لمسی است که ظاهرا کیفیتی در سطح موتور Taptic اپل ارایه می‌نماید. میزو ۱۵ پلاس از حسگر اثرانگشتی بهره می‌گیرد که در کم‌تر از یک چشم برهم زدن و تنها ظرف مدت زمان ۰.۰۸ ثانیه قادر به بازگشایی قفل دستگاه است. بعلاوه سیستم تشخیص چهره این هندست نیز با سرمایه‌گذاری کلان ۳ میلیارد دلاری توسط استارتاپ چینی هوش مصنوعی Sensetime طراحی شده است.

بدنه میزو ۱۵ پلاس از جنس فولاد ضدزنگ و آلومینیوم کامپوزیت ساخته شده که ظاهرا به اندازه آلومینیوم سبک است و حسی مشابه بدنه فولادین را به کاربر القا خواهد کرد. گوشی مجهز به اسپیکرهای استریو بوده و چراغ LED اعلان نیز در بخش داخلی گوشی دستگاه مخفی شده است. باتری این اسمارت‌فون ظرفیتی معادل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و به لطف شارژر ۲۴ واتی خود (با ولتاژ ۱۲ ولت و شدت جریان ۲ آمپر) می‌تواند از طریق درگاه USB-C به سرعت شارژ شود.

میزو ۱۵ پلاس در رنگ‌های مشکی، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. موبایل جدید میزو

میزو ۱۵

میزو ۱۵ نیز مجهز به یک نمایشگر امولد است؛ اما شباهت‌ها کم وبیش در همین نقطه به پایان می‌رسند. این نمایشگر دارای قطر ۵.۴۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و این امر ابعاد جمع وجورتری به میزو ۱۵ بخشیده است.

تراشه مورد استفاده در این گوشی از نوع اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری شامل CPU قدرتمند و یک GPU میان‌رده است. میزان رم این دستگاه به ۴ گیگابایت کاهش یافته است؛ در حالی‌که همچنان کاربران می‌توانند میزو ۱۵ را در مدل‌هایی با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خریداری نمایند.

قسمت دوربین جز معدود موارد مشترک میان هر ۲ گوشی است و میزو ۱۵ از دوربینی کاملا مشابه با مدل ۱۵ پلاس بهره می‌برد. این هندست مجهز به ۲ سنسور با رزولوشن ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل است که یکی از آن‌ها از لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۲ برابری استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی دارد. تنها تفاوت دوربین‌ها این است که میزو ۱۵ فاقد قابلیت EIS است و تنها از تثبیت‌کننده نوری تصاویر استفاده می‌کند.

میزو برای این ۳ گوشی، فلاشی حلقوی در نظر گرفته و جالب این‌که ۶ عدد LED در این حلقه گنجانده شده است.

باتری میزو ۱۵ دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از همان شارژر ۲۴ واتی استفاده می‌کند. هر ۲ گوشی میزو ۱۵ و ۱۵ پلاس دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند.

میزو ۱۵ با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه میزو ۱۵ و ۱۵ پلاس:

هر ۲ گوشی از روز ۲۹ آوریل در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. قیمت‌گذاری میزو ۱۵ پلاس از ۳۰۰۰ رنمینبی شروع شده و برای نسخه Deluxe (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) تا ۳۳۰۰ رنمینبی افزایش پیدا می‌کند. قیمت‌گذاری میزو ۱۵ از ۲۵۰۰ رنمینبی برای نسخه پایه آغاز شده و برای مدلی با حافظه داخلی بیشتر تا ۲۸۰۰ رنمینبی افزایش خواهد یافت.

میزو ۱۵ لایت:

میزو ۱۵ لایت، ضعیف‌ترین مدل از این سری اسمارت‌فون‌ها به شمار می‌آید. این هندست مشابه با میزو ۱۵ از یک نمایشگر ۵.۴۶ اینچی با رزلوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد؛ با این تفاوت که این‌بار در عوض به کارگیری پنل اولد از LTPS LCD استفاده شده است. موبایل جدید میزو

میزو ۱۵ لایت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۶ است که با ۸ هسته پردازشی کورتکس A53 خود، تمرکز بیش‌تری روی بهره‌وری نسبت به سرعت دارد. خبر خوب این‌که شما همچنان می‌توانید مدلی ارزشمندتر را با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تهیه نمایید.

میزو ۱۵ لایت با یک دوربین منفرد در پشت دستگاه که مجهز به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی (دارای پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی) با گشودگی دیافراگم f/1.9 است، عرضه می‌شود. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار ۲ پیکسلی است که مسئله شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. این هندست همانند ۲ مدل دیگر از یک دوربین سلفی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. موبایل جدید میزو

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی میزو ۱۵ لایت نیز از طریق نسخه کمی کندتر فناوری mCharge (که البته کماکان سرعت قابل‌توجهی دارد) و به کمک شارژر ۱۸ واتی (با ولتاژ ۹ ولت و شدت جریان ۲ آمپر) شارژ می‌شود.

منبع:gsmarena.com

موبایل جدید میزو

  • تاریخ: دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 18:35
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد