مدل جدید آیفون SE اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

  • تاریخ: شنبه 14 مرداد 1396 - 16:43
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
مدل جدید آیفون SE اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد
بر اساس اطلاعات منتشرشده، نسل جدید گوشی ۴ اینچی آیفون SE اپل اوایل سال ۲۰۱۸ با مشخصات سخت‎افزاری قدرتمند معرفی خواهد شد. هنگامی‌که عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ رایج شد، شرکت اپل در برابر این تغییرات مقاومت کرد و مدعی بود که آیفون‌های ۴ اینچی برای استفاده با یک دست، مناسب هستند و به همین جهت […]

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نسل جدید گوشی ۴ اینچی آیفون SE اپل اوایل سال ۲۰۱۸ با مشخصات سخت‎افزاری قدرتمند معرفی خواهد شد.

هنگامی‌که عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ رایج شد، شرکت اپل در برابر این تغییرات مقاومت کرد و مدعی بود که آیفون‌های ۴ اینچی برای استفاده با یک دست، مناسب هستند و به همین جهت نیازی به افزایش اندازه نمایشگر در گوشی‌های آیفون وجود ندارد؛ زیرا کار با این محصولات را تنها دشوارتر خواهد کرد. این رویه تا سال ۲۰۱۴ ادامه یافت و در نهایت، کوپرتینویی‌ها با عرضه آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی، پذیرفتند که مانند رقبای اندرویدی خود، گوشی‌های آیفون را با نمایشگر بزرگ‎تر ارائه دهند.

بااین‎حال اپل در نهایت ۱۸ ماه پس از عرضه آیفون‏‌های جدید خود در سال ۲۰۱۴، آیفون ۴ اینچی جدید را معرفی کرد کهآیفون SE نامیده شد. این مدل از همان مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همتای بزرگ‌‌تر خود یعنی آیفون ۶ اس استفاده می‌کند و مناسب افرادی است که به دنبال یک گوشی جمع‌‏وجور و کوچک اما قدرتمند هستند.

با توجه به اینکه مدت‌زمان زیادی از عرضه آیفون SE در سال ۲۰۱۶ گذشته است، اکنون بسیاری انتظار دارند شرکت اپل نسل جدید آیفون‌ ۴ اینچی مقرون‌به‌صرفه خود را عرضه کند. اگر از علاقه‌مندان به آیفون‌های ۴ اینچی اپل هستید و برای معرفی نسل جدید آن لحظه‌شماری می‏‌کنید، احتمالاً گزارش جدید هیجان‎زده‌‏تان خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شرکت اپل کارخانه جدیدی در هند تأسیس خواهد کرد که آیفون SE جدید در آن به تولید می‎رسد. هم‌چنین اعلام شده است که نسل جدید آیفون‌ ۴ اینچی اپل، احتمالاً اوایل سال آینده و تا پیش از ماه مارس راهی بازار خواهد شد. باید اشاره کرد که تولید آیفون‌ ۴ اینچی اپل با نام آیفون SE به شرکت تایوانی ویسترون واگذار شده است؛ به همین جهت، اپل تصمیم دارد نسل جدید آیفون‏ SE را به کمک این سازنده تایوانی، آماده کند.

هند، به‌عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان، مسلماً برای هر سازنده‌ای ترغیب‌کننده است تا محصولات خود را در این بازار به فروش برساند و سهم قابل قبولی در هند به دست آورد. به همین جهت، اپل به‌سختی تلاش می‌کند تا سهم فروش گوشی‌های هوشمند خود را در هند، به دو برابر طی پنج سال آینده افزایش دهد.

هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود که آیفون SE به سخت‌افزاری مشابه آیفون ۷ اس (که اواخر ۲۰۱۷ عرضه می‌شود) مجهز خواهد بود یا حداقل با مشخصات فنی مشابه آیفون‎های ۲۰۱۶ شرکت اپل ارائه خواهد شد. کوپرتینویی‌ها، نسل اول آیفون SE را در ماه مارس ۲۰۱۶ عرضه کرده‌‏اند و انتظار می‏‌رود که مدل جدید آن اوایل بهار ۲۰۱۸ عرضه شود.

 

  • تاریخ: شنبه 14 مرداد 1396 - 16:43
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد