نقد و بررسی هندزفری بلوتوث Millet شیائومی نسخه جوانان

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث Millet شیائومی نسخه جوانان
هدست بلوتوث Millet شیائومی جایزه طراحی معتبر IF آلمان را در سال ۲۰۱۵ برنده شده و کیفیت بالای صدا را بهمراه پشتیبانی از نسخه بلوتوث ۴٫۱ در اختیارتان می گذارد. از آن جا که هدست بلوتوث Millet شیائومی همواره همراه شماست، شکل خارجی محصول از اهمیت فراوانی برخوردار است و هدست Millet نیز با داشتن […]

هدست بلوتوث Millet شیائومی جایزه طراحی معتبر IF آلمان را در سال ۲۰۱۵ برنده شده و کیفیت بالای صدا را بهمراه پشتیبانی از نسخه بلوتوث ۴٫۱ در اختیارتان می گذارد. از آن جا که هدست بلوتوث Millet شیائومی همواره همراه شماست، شکل خارجی محصول از اهمیت فراوانی برخوردار است و هدست Millet نیز با داشتن بدنه صاف و خطوط متفاوت چهره ای جذاب و مدرنداشته، که به این زودی ها از آن خسته نخواهید شد. رنگ بدنه این هدست متعلق به شرکت معتبر ژاپنی، موساشی است، که به داشتن رنگ های با دوام و غیر روغنی شهرت دارد. استفاده از این رنگ موجب شده در صورت کثیف شدن هدست بتوانید آن را به راحتی تمیز نمایید، اتفاقی که برای این محصولات به کرات رخ می دهد! این هدست دارای سه نوع بالشتک از جنس سیلیکون بهداشتی خاصیست، که شکل آن با الگو برداری از حالت ۲۰۰۰ گوش شکل گرفته است. این هدست از لحاظ فنی نیز بسیار پیشرفته می باشد. به منظور دست یابی به صدایی واضح و شفاف، یک سیم پیچ متحرک خاص برای این هدست ساخته شده که فرکانس صدای انسان و کیفیت صدا را بطور کلی بهبود می بخشد. هدست Millet با ساختار خاصی که دارد و داشتن حفره خروجی صدای به باریکی ۳ میلی متر، مقداری زیاد از صداهای اضافی را کاهش می دهد. این هدست شیانومی سازگار با شبکه اینترنت ۴G و بلوتوث نسخه ۴٫۱ است، راه حلی برای حل مشکل تداخل میان عملکرد بلوتوث و شبکه ۴G که معمولا در هدست ها وجود دارد. هدست Millet این قابلیت را دارد که بصورت همزمان به دو تلفن همراه متصل شود. در این هدست از تراشه CSR8610 شرکت معظم CSR انگلستان استفاده شده، که در ساخت تراشه های هدست پیشرو است. در هنگام رانندگی با فشردن انتهای این دستگاه امکان پاسخ به تماس های خود را می یابید که برای حفظ تمرکز هنگام رانندگی ضروری است. این هدست امکان پخش صدای رهیاب خودرو را نیز دارد، پس دیگر نگران اشتباه در یافتن مقصد بخاطر زیاد بودن صدای موسیقی داخل خودرو نباشید. هدست Millet بسیار کم مصرف است و تا ۲ ساعت امکان مکالمه دارد. عمر آن نیز تا ۵ میلیون بار شارژ مجدد تعیین شده که از این بهتر نمی شود! این هدست با بیش از ۹۹% از برند های تلفن همراه و تبلت سازگار است و امکان استفاده در سرمای -۲۰ درجه سانتی گراد تا گرمای ۷۰ درجه ای را دارد. اجزای داخلی این هدست فوق العاده سبک ، که وزنش تنها ۶٫۵ گرماست، توسط کشور های انگلستان، ژاپن، تایوان و سایر پیشروان ساخت قطعات هدست تامین شده، و شیانومی آن ها را با سلیقه مثال زدنی و دقت بالای خود در کنار هم قرار داده تا محصولی با کیفیت و ماندگار برای شما خلق نماید.

بسته بندی هدست Mi Bluetooth فوق العاده است و هدست حتی اگر با بی دقتی حمل شود در درون بسته بندی تکان نخواهد خورد.بسته بندی اصلی نیز توسط یک جعبه پلاستیکی شفاف پوشانده شده است.

هدست Mi Bluetooth

نقد،بررسی و جعبه گشایی هدست شیائومی Mi Bluetooth

نقد،بررسی و جعبه گشایی هدست شیائومی Mi Bluetooth

شماره سریال محصول و بارکد بر روی جعبه پلاستیکی محصول چسبانده شده اند تا بسته بندی اصلی تمیز بماند.و اطلاعات محصول نیز به طور مستقیم بر روی جعبه پلاستیکی چاپ شده اند.

هدست Mi Bluetooth در یک بسته بندی سفید قرار دارد که محصول در وسط آن در سمت جلویی قرار دارد.

هدست مشکی رنگ Mi Bluetooth در میان سفیدی بسته بندی خیره کننده و زیبا به نظر میرسد

یک مکان در بالای جعبه اصلی برای بازکردن قرار داده شده شما میتوانید جعبه را بدون پاره شدن و یا مشکلی به راحتی باز کنید.

هدست Mi Bluetooth به نحوی در درون جعبه قرار گرفته که بدون باز کردن جعبه نیز قابل مشاهده می باشد.

خوب بیاید جعبه را باز کنیم و نگاهی به محتویات آن بیاندازیم.

با توجه به نحوه قرارگیری هدست تنها سرگوشی آن درون جبه قرار دارد و بیشتر آن خارج از جعبه می باشد.هدست را می توان به صورت مستقیم از قسمت بیرونی جعبه خارج کرد اما این کار ممکن است به قسمت سرگوشی دستگاه آسیب بزند.


هدست دارای سرگوشی قابل تعویض می باشد و سه سرگوشی با سایز های مختلف برای شما قرار داده شده است.

جعبه به طور کلی شامل هدست Mi Bluetooth ، کابل شارژر، سرگوشی با سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ،راهنما و کارت گارانتی می باشد.

طراحی هدست Mi Bluetooth فوق العاده می باشد و قطعا چشم بینندگان را خیره خواهد کرد.این هدست قطعا با دقت بسیار طراحی شده است و مواد اولیه ان که سازگار با محیط زیست هم هستند بسیار با کیفیت بوده اند.

این محصول زیبا و با کیفیت با توجه به سرگوشی های مختلف با هر گوشی سازگار می باشد.این هدست به قدری متناسب با گوش ساخته شده است که از گوش من در حال دوچرخه سواری با سرعت زیاد نیفتاد.

یک چراغ LED اعلان(نوتیفیکیشن) در جلوی هدست قرار دارد و هنگامی که هدست در حال شارژ می باشد و یا به گوشی متصل نشده است قرمز رنگ می باشد و بعد از اتصال با گوشی رنگ این چراغ آبی می شود که با توجه به بدنه مشکی رنگ هدست بسیار زیبا می باشد.
در قسمت بالایی هدست یک دکمه قرار داده شده که می توانید با آن به کنترل موسیقی و تماس های خود بپردازید.از این دکمه می توان برای پاسخ دادن به تماس های ورودی و همچنین پایان دادن به تماس ها استفاده کرد . همچنین هنگامی که تماسی برقرار نیست می توان از این دکمه برای پخش موسیقی استفاده کرد و همچنین با فشار دادن دوباره آن موسیقی را عوض کرد.

دکمه های کم و زیاد کردن صدا در کناره دستگاه قرار گرفته اند که می توان از آنها برای کم یا زیاد کردن صدای مکالمه، موسیقی و یا فیلم استفاده کرد.این دکمه ها در نزدیکی بالای دستگاه قرار گرفته اند تا دسترسی به آنها بسیار آسان باشد.

برای شارژ کردن این هدست یک پورت USB در قسمت انتهایی دستگاه قرار گرفته که شما می توانید با استفاده از آن به شارژ دستگاه خود بپردازید.

هدست Mi Bluetooth بسیار سبک می باشد و استفاده طولانی مدت آن باعث ایجاد درد در گوش نمی شود که این ویژگی، این هدست را به گزینه مناسبی برای استفاده روزانه تبدیل میکند

این هدست بهترین کیفیت صدا را در هنگام مکالمه و گوش دادن به موسیقی تحویل میدهد. من کیفیت صدای این هدست را هنگامی که در حال دوچرخه سواری با سرعت زیاد بودم تست کردم و کیفیت صدا برای من غافلگیرکننده بود و من صدا را با اختلالات کم و با کیفیت بالا دریافت میکردم .

با این حال من از خیلی از طرفداران شیائومی شنیده ام که آنها نمی خواهند هدست Mi Bluetooth را خریداری کنند.چون آنها دستگاه دیگری مانند دستبند سلامتی Mi Band 2 را دارند که با بلوتوث کار میکند و گوشی نمی تواند درآن واحد ، با بیش از یک دستگاه که با بلوتوث کار میکند جفت شود.اما من باید بگویم گوشی شیائومی من بدون استفاده از تنظیمات و یا برنامه خاص توانست با چند دستگاه بلوتوثی جفت شود(از هر نوع محصول یکی)

من از دستبند سلامتی Mi Band 2 و هدست Mi Bluetooth با هم استفاده کردم و یک تماس با گوشی خودم گرفتم و دستبند نوتیفیکیشن تماس را نشان می داد و من با استفاده از هدست به تماس پاسخ دادم و همه چیز عالی و بدون وقفه کار میکرد.به اسکرین شات دقت کنید آیکون اتصال هدست Mi Bluetooth در قسمت status bar قابل مشاهده است و همچنین در قسمت نوتیفیکیشن میبینید که دستبند سلامتی Mi Band 2 نیز متصل است.

باتری هدست Mi Bluetooth در حالت آماده باش ۳-۴ روز دوام می آورد و در حالت مکالمه با یک بار شارژ کامل تا ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه دوام می آورد .
حدود ۲ ساعت طول میکشد تا هدست از صفر تا ۱۰۰ شارژ شود البته با استفاده از آداپتور شارژ Redmi Note 3

نتیجه نهایی:
هدست Mi Bluetooth یک راه حل مناسب برای شما می باشد هنگامی که دست شما جایی بند است و نمی توانید گوشی را نگه دارید.این هدست کیفیت صدای خارق العاده ای را برای شما حتی هنگام رانندگی فراهم میکند.با وجود سه سایز مختلف از سرگوشی، شما آزادی عمل دارید و می توانید سرگوشی را انتخاب کنید که با گوش شما هماهنگ تر است و از افتادن آن جلوگیری کنید.وزن این هدست کم می باشد و طراحی زیبایی دارد و ساخت آن به ویژه دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاسخ به تماس به شما احساس خوبی منتقل میکنند.

هدست Mi Bluetooth

بنابراین این هدست ارزش پولی را که پرداخت می کنید دارد و شما می توانید با خرید آن از داشتن یک هدست فوق العاده لذت ببرید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد