نحوه رفع مشکل همگام شدن Mi Band 2 شیائومی با برنامه Mi Fit

نحوه رفع مشکل همگام شدن Mi Band 2 شیائومی با برنامه Mi Fit
می بند ۲ شیائومی یک دستگاه فوق العاده آسان برای استفاده و کارکردن است. راه اندازی دستگاه کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد. نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی را اینجا بخوانید. با این حال، برخی از کاربران در مسائل مربوط به اتصال و پاسخگو نبودن دستگاه در حال جفت […]

می بند ۲ شیائومی یک دستگاه فوق العاده آسان برای استفاده و کارکردن است. راه اندازی دستگاه کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد. نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی را اینجا بخوانید. با این حال، برخی از کاربران در مسائل مربوط به اتصال و پاسخگو نبودن دستگاه در حال جفت شدن با برنامه Mi Fit، مشکل دارند. در رابطه با این موضوع، در اینجا یک راه حل برای رفع این مسئله آموزش خواهیم داد.

می بند ۲ را ریست کنید.
– اگر می بند شما پس از آن همگام نمی شود، با یک دستگاه دیگر امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که از برنامه رسمی Mi fit که از Google Play store دانلود شده، استفاده می کنید. از استفاده کردن از نرم افزارهای جانبی اجتناب کنید، مگر اینکه برنامه رسمی در دسترس نباشد؛ مانند گوشی های ویندوز، که برنامه رسمی ندارد. در صورتی که دستگاه شما به طور ناگهانی کار نکرد، مراحل زیر ممکن است کمک کنند.

راه حل ۱:
– آن پیر کردن می بند ۲ از داخل برنامه Mi Fit و حذف دستگاه از تنظیمات بلوتوث گوشی با انتخاب “Forget Device”. حذف هر فایل کش یا داده ی ذخیره شده در برنامه Mi Fit از طریق Settings>Apps> Uninstall the App و نصب دوباره ی آن از Google Play Store.

توجه داشته باشید که قبل از انجام مراحل ذکر شده در بالا، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما در جاهای دیگری با یک حساب مختلف Mi، ست نشده باشد. اسکرین شات زیر را ببینید:

راه حل ۲:
– قسمت “Bluetooth Share process” را Force stop کنید با رفتن به تنظیمات>برنامه ها> در زیر برنامه های در حال اجرا، دیتاهای ذخیره شده در پروسه را پاک کنید. به تنظیمات بلوتوث خود بروید و می بند را انتخاب کنید و روی “Forget Device” کلیک کنید. برنامه Mi Fit را دوباره باز کنید و دستگاه را از ابتدا پیر کنید.

این می تواند به این معنی باشد که دستگاه در جاهای دیگر ست شده است و شما ابتدا باید آن را از دستگاه unpair کنید. همچنین، مراحل پایه ای را دنبال کنید. مثلا اطمینان از اینکه بلوتوث روشن است یا اینکه بند را با یک دستگاه دیگر با استفاده از همان حساب کاربری Mi پیر کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد