نسخه ی پرو دستگاه تصفیه هوای ماشین شیائومی با قابلیت شارژ USB عرضه شد

نسخه ی پرو دستگاه تصفیه هوای ماشین شیائومی با قابلیت شارژ USB عرضه شد
با آمدن تعطیلات ملی چین، ممکن است تعداد زیادی از کاربران به سفر بروند، اکنون میجیای شیائومی نسخه ی پرو دستگاه تصفیه هوای ماشین میجیا با قابلیت شارژ USB را عرضه کرده است، این نسخه دارای یک پورت شارژ USB می باشد که برای کاربران مناسب است تا با دیوایس های دیگر شارژش کنند. قیمت […]

با آمدن تعطیلات ملی چین، ممکن است تعداد زیادی از کاربران به سفر بروند، اکنون میجیای شیائومی نسخه ی پرو دستگاه تصفیه هوای ماشین میجیا با قابلیت شارژ USB را عرضه کرده است، این نسخه دارای یک پورت شارژ USB می باشد که برای کاربران مناسب است تا با دیوایس های دیگر شارژش کنند. قیمت آن نیز ۴۴۹ یوان (۷۵ دلار) می باشد.

دستگاه تصفیه هوای ماشین میجیا با قابلیت شارژ USB از گردش جریان هوای دو طرفه پشتیبانی می‌کند که می تواند هوا را در خودرو به طور موثر تصفیه کند، ذرات PM2.5 را فیلتر کرده و به حالت بی صدا نیز مجهز شده است، دستگاه تصفیه هوای خودرو میجیا با کمک پشت سری صندلی ماشین، نصب می شود؛ که اجازه می دهد تصفیه کننده هوا ثابت بماند. حتی با رانندگی در جاده های پر دست انداز نیز می تواند امن نگه داشته شود.

مانند نسخه قبلی، این نسخه از کنترل هوشمند APP پشتیبانی می‌کند، کاربران می توانند کنترل هوشمند اپلیکیشن میجیا را روشن کنند، که پس از روشن شدن، می توانند وضعیت کیفیت هوای داخلی را بررسی کرده و با توجه به نیاز، حالت مورد نظر خود را تنظیم کنند.

بنابراین، نسخه ی Pro دستگاه تصفیه هوای خودرو میجیای شیائومی با قابلیت شارژ USB راحت تر از نسل اول آن خواهد بود. این محصول به شما کمک می کند تا از هر هوای نامطلوبی، برای محافظت از سلامت خود، جلوگیری کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد