رندر جدیدی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 فاش شد

  • تاریخ: دوشنبه 19 تیر 1396 - 23:15
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
رندر جدیدی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 فاش شد
به تازگی رندر جدیدی از پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ فاش شده است. انتظار می‌رود تبلت گلکسی نوت ۸ ماه آینده معرفی شود و حالا یک تصویر رندر منتسب به این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است. اگر نگاهی به این تصویر داشته باشید مسلما به این نکته پی خواهید برد که […]

به تازگی رندر جدیدی از پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ فاش شده است.

انتظار می‌رود تبلت گلکسی نوت ۸ ماه آینده معرفی شود و حالا یک تصویر رندر منتسب به این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است. اگر نگاهی به این تصویر داشته باشید مسلما به این نکته پی خواهید برد که نوت ۸ از نظر ظاهری به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شباهت دارد. نمایشگر این دستگاه در کناره‌ها خمیده بوده و دکمه‌های فیزیکی آن هم به راحتی قابل مشاهده است. دکمه‌ی پاور/قفل دستگاه در لبه‌ی سمت راست تعبیه شده و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و دکمه اختصاصی دستیار هوشمند بیکسبی در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته‌اند. اگر به بخش پایینی این رندر توجه کنید متوجه جایگاه مخصوص درگاه شارژ دستگاه خواهید شد و در کنار این پورت نیز فضایی برای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در نظر گرفته شده است.

از آنجا که صفحه نمایش در این تصویر روشن نیست، نمی‌توانیم حاشیه‌های آن را به خوبی مشاهده کنیم؛ اما احتمال زیاد حاشیه‌های نمایشگر نوت ۸ همانند حاشیه‌ی نمایشگرهای اینفینیتی دیسپلیِ دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بسیار باریک خواهد بود. بدنه‌ی فبلت گلکسی نوت ۸ از جنس فلز و شیشه خواهد بود که از این نظر هم به پرچم‌داران کنونی سری گلکسی اس این کمپانی شباهت خواهد داشت. البته اگر شایعات منتشر شده در مورد فبلت مورد انتظار سامسونگ صحت داشته باشند، این محصول به دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین از یک سنسور اثر انگشت پشت بهره خواهد برد ولی در حال حاضر نمی‌دانیم که جایگاه این سنسور در کنار دوربین خواهد بود یا سامسونگ آن را در مکانی مناسب‌تری قرار خواهد داد. انتظار داریم گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر اینفینیتی دیسپلی ۶.۳ اینچی کیو اچ‌دی پلاس با نسبت تصویری ۱۸:۵ به ۹ مجهز شود. بدین ترتیب ابعاد صفحه‌نمایش این فبلت نسبت به پنل به کار گرفته شده در گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس کمی بزرگ‌تر خواهد بود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ پلاس از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. این فبلت به همراه قلم استایلوس اس‌پن سامسونگ عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد جایگاه این قلم در بخش سمت راست بدنه‌ی دستگاه است.

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ می توان به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی برای مدل پایه اشاره کرد. البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فیلت پرچمدار بعدی سامسونگ از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی خواهد کرد و بنابراین در هنگام  استفاده از این دستگاه احتمالا هیچ‌گاه با مشکل کمبود حافظه ذخیره‌سازی مواجه نخواهید شد. پردازنده‌ی ۶۴ بیتی این محصول اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. همچنین در برخی از مناطق این فبلت به همراه پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اکسینوس ۸۸۹۵ به بازار عرضه می‌شود. باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که در برخی از شایعات گفته شده که گلکسی نوت ۸ احتمالاً به پردازنده‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز خواهد شد. سیستم‌ عامل پیش‌فرض این فبلت اندروید نوقا خواهد بود و مثل همیشه رابط کاربری انحصاری سامسونگ روی این سیستم‌عامل اعمال خواهد شد.

  • تاریخ: دوشنبه 19 تیر 1396 - 23:15
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد