شرکت Huami یک دستبند هوشمند جدید،روانه بازار می­کند

شرکت Huami یک دستبند هوشمند جدید،روانه بازار می­کند
شرکت هوآمی (Huami) که قبلاً یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی بود و اکنون به صورت مستقل فعالیت می‌کند و تنها بخشی از سهام آن در اختیار شیائومی می‌باشد. در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند، که یکی از محصولات این شرکت دستبندهای سلامتی می‌باشد که این دستبندها را با برند Amazfit روانه بازار می‌کند […]

شرکت هوآمی (Huami) که قبلاً یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی بود و اکنون به صورت مستقل فعالیت می‌کند و تنها بخشی از سهام آن در اختیار شیائومی می‌باشد. در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند، که یکی از محصولات این شرکت دستبندهای سلامتی می‌باشد که این دستبندها را با برند Amazfit روانه بازار می‌کند و توانسته با تولید محصولات باکیفیت به بازار آمریکا نیز راه پیدا کند. این شرکت که به تازگی یک دستبند هوشمند جدید را روانه بازار کرده است، اکنون آماده عرضه یک دستبند جدید با باتری بادوام می‌باشد.

این گجت احتمالاً یک نسخه جوان پسند از دستبندی است که به تازگی منتشر شده است و طبق اظهار نظر مدیر عامل این شرکت در سایت Weibo، این گجت جدید قادر خواهد بود بدون شارژ مجدد تا یک ماه توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرد.

سایر جزئیات این دستبند هوشمند هنوز منتشر نشده است، و برای اطلاع از سایر ویژگی های این دستبند هوشمند باید تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد