طرح فاش شده از گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 3

  • تاریخ: یکشنبه 5 آذر 1396 - 19:42
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
طرح فاش شده از گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 3
به‌نظر می‌رسد شیائومی توسعه نسل جدید گوشی Mi Mix 2 را آغاز کرده است؛ به‌تازگی، تصاویری از چندین طرح آزمایشی برای گوشی Xiaomi Mi Mix 3 منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی چینی‌ها کاملاً بدون حاشیه خواهد بود. شرکت شیائومی، ماه سپتامبر از فبلت پرچمدار Mi Mix 2 رونمایی کرد و به‎تازگی، تصویری […]

به‌نظر می‌رسد شیائومی توسعه نسل جدید گوشی Mi Mix 2 را آغاز کرده است؛ به‌تازگی، تصاویری از چندین طرح آزمایشی برای گوشی Xiaomi Mi Mix 3 منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی چینی‌ها کاملاً بدون حاشیه خواهد بود.

شرکت شیائومی، ماه سپتامبر از فبلت پرچمدار Mi Mix 2 رونمایی کرد و به‎تازگی، تصویری از نمونه آزمایشی Xiaomi Mi Mix 3 به‌دست آمده است که طراحی پرچمدار جدید این شرکت را با حاشیه‎های باریک به نمایش می‎گذارد. البته فعلاً برای نظریه‌پردازی پیرامون جانشین Mi Mix 2 زود به‌نظر می‌رسد اما پیداست که سازنده چینی، توسعه نسل بعدی را آغاز کرده است.

باید توجه داشته باشید که تصویر فاش شده از گوشی Xiaomi Mi Mix 3، ممکن است طراحی نهایی آن‎را به نمایش نگذارد. براساس گمانه‌زنی‌ها، Mi Mix 3 در سه ماهه سوم سال آینده معرفی خواهد شد و حتی ممکن است در آخرین فصل از سال 2018 ارائه شود؛ Mi Mix 3، فبلت پرچمدار شیائومی برای نیمه دوم سال آینده خواهد بود.

تصویر به‌دست آمده، نشان می‌دهد که Mi Mix 3 کاملاً بدون حاشیه خواهد بود؛ دو گوشی Mi Mix و Mi Mix 2 که توسط این سازنده چینی عرضه شده، از حاشیه‌ای در پایین صفحه‌نمایش استفاده می‌‌کنند که برای جای‌گیری حسگرهای ضروری در پنل جلوی گوشی درنظر گرفته شده است. با این‌حال، Mi Mix 3 حاشیه‌ی پایین نمایشگر را نیز ندارد و احتمالاً سازنده ناچار خواهد شد تا حسگرهای ضروری را به پنل پشتی انتقال دهد؛ البته این موضوع کمی غیرمنطقی به‎نظر می‌رسد و بعید است پرچمدار جدید شیائومی چنین طراحی داشته باشد یا حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش آن به طور کامل حذف شود. در یکی از طرح‌‏های فاش شده در پشت گوشی، دوربین دوگانه دیده می‎شود؛ نسل قبل، فاقد دوربین دوگانه بود و هیچ‌یک از محصولات سری Mi Mix با دوربین دوگانه عرضه نشده است. به همین جهت، احتمال دارد Mi Mix 3 اولین گوشی شیائومی باشد که از این سری با استفاده از دو سنسور معرفی خواهد شد.

در نمونه‎‌های آزمایشی فاش شده از گوشی Xiaomi Mi Mix 3، حسگرهای ضروری و بلندگوی مخاطب به پنل پشتی منتقل شده‎اند. البته مشخص نیست که شیائومی چگونه به چنین طراحی رضایت خواهد داد؛ تصور کنید ناچار باشید برای مکالمه‌، گوشی خود را برگردانید یا حتی نتوانید از خود عکس سلفی بگیرید! به همین جهت، تصاویر فاش شده هیچ‌گاه محقق نخواهند شد یا ممکن است تنها توسط یکی از طرفداران شیائومی طراحی شده باشند.

صرف‌نظر از اینکه تا چه اندازه تصاویر فاش شده صحت خواهند داشت و چگونه سازنده می‌تواند به چنین طراحی رضایت دهد؛ باید گفت که Mi Mix 2 یکی از قدرت‎مندترین گوشی‎های عرضه شده به بازار است که از بدنه‎ای فلزی و سرامیکی استفاده می‎کند. پرچمدار امسال شیائومی به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و نمایشگر Full HD + آن، حاشیه‏‌های بسیار باریکی دارد. شرکت سازنده، آن‌را در دو مدل با شش و هشت گیگابایت رم عرضه کرده است. البته Mi Mix 2 مانند دیگر پرچمداران بازار، گران‎قیمت نیست و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، آن‎را خریداری کنید.

براساس گمانه‌زنی‌ها، ممکن است شیائومی تا پیش از عرضه نسل سوم، Mi Mix 2s را ارائه دهد که پیش‌تر تصاویری از آن به‌دست آمده بود. ظاهراً شیائومی مایل است تا حاشیه‏‌ی پایین صفحه‌نمایش را به‌طور کلی حذف کند اما سنسورهای اصلی یا دوربین سلفی به پشت گوشی منتقل نخواهند شد؛ شیائومی از بریدگی روی صفحه‌نمایش پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، این تصاویر تأیید نشده‏‌اند و حتی ممکن است جعلی باشند؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

  • تاریخ: یکشنبه 5 آذر 1396 - 19:42
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد