تصویری از گلکسی تب A 9.7 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ فاش شد

  • تاریخ: دوشنبه 9 مرداد 1396 - 14:06
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
تصویری از گلکسی تب A 9.7 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ فاش شد
نسخه‌ای از گلکسی تب A 9.7 با اندروید نوقا فاش شده است. تا یک ماه دیگر، این تبلت به اندروید 7.0 به‌روزرسانی خواهد شد. روز پنج‌شنبه هفته گذشته،اولین نسل از تبلت گلکسی تب A 9.7 سامسونگ (با شماره مدل SM-T550) در پایگاه داده Wi-Fi Alliance رویت شد. این مدل، از سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا استفاه […]

نسخه‌ای از گلکسی تب A 9.7 با اندروید نوقا فاش شده است. تا یک ماه دیگر، این تبلت به اندروید 7.0 به‌روزرسانی خواهد شد.

روز پنج‌شنبه هفته گذشته،اولین نسل از تبلت گلکسی تب A 9.7 سامسونگ (با شماره مدل SM-T550) در پایگاه داده Wi-Fi Alliance رویت شد. این مدل، از سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا استفاه می‎کند. به همین جهت انتظار داریم که به‌روزرسانی مورد انتظار اندروید نوقا در آینده‎ای نه‌چندان دور برای تبلت ۹.۷ اینچی سامسونگ منتشر شود.

در صورتی‌که بی‌اطلاع هستید، باید گفت که به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا، ویژگی‎های جدیدی را به تبلت اندرویدی گلکسی تب A 9.7 اضافه می‌کند. علاوه‎بر بهبود نمایش هشدارها، مدیریت دسترسی برنامه‌ها و اموجی‌های جدید، به‎روزرسانی تازه سیستم‎عامل اندروید نوقا، مشکلات اساسی را برطرف خواهد کرد، پایداری تبلت را بهبود داده و با بهینه‌سازی‌های صورت گرفته، سرعت تبلت ۹.۷ اینچی سامسونگ را افزایش خواهد داد.

آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای تبلت Galaxy Tab A 9.7 از سوی سامسونگ، خوشحال‌کننده است و باید اشاره کرد که این مدل، به‏‌روزرسانی عمده دیگری دریافت نخواهد کرد. به عبارت بهتر با به پایان رسیدن عمر دو ساله تبلت گلکسی تب A 9.7 برای پشتیبانی نرم‎افزاری، این تبلت به‎روزرسانی دیگری را برای ارتقای سیستم‎عامل اندروید به نسخه‎های جدیدتر دریافت نخواهد کرد؛ هرچند، می‎توانید به سازندگان رام‎های جانبی امیدوار باشید. شرکت سامسونگ، تبلت گلکسی تب A 9.7 را با سیستم‎عامل اندروید لالی‌پاپ عرضه کرده بود و مدتی پیش، این مدل به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به‎روزرسانی شد.

تبلت گلکسی تب A 9.7 در نگاه اول، محصول چندان قدرت‌مندی برای اجرای نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید محسوب نمی‌شود؛ اما اگر به مشخصات‌فنی آن دقیق‌تر شوید، احتمالاً متقاعد خواهید شد که شاید با اعمال برخی موارد، این مدل موفق شود تا نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید را بدون اشکال اجرا کند. از نظر مشخصات سخت‎افزاری، باید اشاره کرد که گلکسی تب A 9.7 به پردازنده چهار هسته‎ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، ۱.۵ یا ۲ گیگابایت رم و یک باتری  ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

زمان مشخصی برای انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷.۰ برای این تبلت، اعلام نشده است؛ اما معمولا هنگامی‌که یک مدل در Wi-Fi Alliance با بیلد جدیدی از یک سیستم‌عامل منبع‌‏باز رویت می‎شود، تنها چهار هفته یا پنج هفته زمان لازم است تا به‎روزرسانی مورد نظر به صورت گسترده در دسترس قرار بگیرد.

 

  • تاریخ: دوشنبه 9 مرداد 1396 - 14:06
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد