تصویری جدید از بسته‌بندی آیفون 8 منتشر شد

  • تاریخ: یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:51
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
تصویری جدید از بسته‌بندی آیفون 8 منتشر شد
تصویری از آیفون ۸ در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه صفحه‎نمایش این مدل را تأیید می‌‏کند. تصویر جدیدی از برگه‌های موجود در بسته‌بندی آیفون ۸ منتشر شده است و گمانه‌‏زنی‎های گذشته را مبنی بر عرضه پرچم‌دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه تأیید می‏‌کند. تصویر منتشرشده توسط وب‎سایت اسلش‌لیک […]

تصویری از آیفون ۸ در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه صفحه‎نمایش این مدل را تأیید می‌‏کند.

تصویر جدیدی از برگه‌های موجود در بسته‌بندی آیفون ۸ منتشر شده است و گمانه‌‏زنی‎های گذشته را مبنی بر عرضه پرچم‌دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه تأیید می‏‌کند. تصویر منتشرشده توسط وب‎سایت اسلش‌لیک که از فروم ویبوی چین به دست آمده است، نشان می‎دهد که کاربر برای خارج کردن اسلات سیم‎کارت، چه اقداماتی باید انجام دهد. آنچه در این تصویر بیشتر از همه جلب ‎توجه می‌کند، فاش شدن طراحی آیفون ۸ اپل است.

همان‏طور که این برگه‌ نشان می‌دهد، صفحه‏‏‌نمایش آیفون ۸ اپل تقریباً بدون حاشیه خواهد بود و تنها حاشیه اندکی در قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده است تا سنسورهای دوربین جلو و بلندگو در آن جای بگیرد. البته در حاشیه بالای نمایشگر، سنسورهای دیگری نیز وجود خواهد داشت؛ اما شرکت اپل برای سادگی طراحی، تصمیم گرفته است آن‎ها را در تصویر طراحی‌شده برای آیفون ۸ قرار ندهد!

برگه‌ی مربوط به نحوه خارج کردن اسلات سیم‎کارت، به سبک برگه‌هایی طراحی شده است که در بسته‎بندی آیفون 7 نیز وجود دارد؛ زمینه آن‌ها، خاکستری و سفید است و فلش سبزرنگی نیز برای اعلام جهت خروج اسلات سیم‎کارت، وجود دارد. با دقت در تصویر فاش شده، به نظر می‌رسد که نمایشگر مورد استفاده در آیفون ۸ اپل، فاقد حاشیه است، نسبت تصویر صفحه‌‏نمایش آن ۲ به ۱ و دکمه پاور بزرگ‎تر از مدل‌‏های پیشین است. نسبت ابعاد ۲ به ۱ صفحه‎نمایش، بدین معنی خواهد بود که پرچم‎دار جدید اپل از یک نمایشگر کشیده استفاده می‏‌کند.

با توجه به فاصله باقی‌مانده تا زمان رونمایی از آیفون ۸، انتظار نداشتیم که چنین تصویری از بسته‏‌بندی آیفون ۸ اپل منتشر شود؛ به همین جهت، ممکن است تصویر فاش شده صحت نداشته باشد. تصاویری مانند آنچه جدیداً فاش شده است، معمولاً نزدیک به زمان عرضه به دست می‎آید. به‌هرحال، باید به تصویری که امروز از آیفون ۸ اپل فاش شده، با دیده شک و تردید نگریست؛ زیرا طراحی چنین تصویری با استفاده از یک برنامه گرافیکی، چندان غیر ممکن به نظر نمی‎رسد!

آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و البته، قدرت بیشتری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. در حالی‌که آیفون‌‏های سری S تنها با بهبود مشخصات سخت‌افزاری عرضه می‎شوند؛ آیفون ۸ با تغییراتی چشمگیر وارد بازار خواهد شد که از جمله آن‏‌ها، می‌توان به تجهیز این مدل به صفحه‎‏نمایش اولد اشاره کرد. هم‎چنین شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون ۸ با سیستم تشخیص چهره سه‏‌بعدی و ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر در این مدل، وجود دارد.

  • تاریخ: یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:51
  • نویسنده:
  • صفحه: اخبار
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد